12 Reacties

5 jaar geleden

Darmkrampen?

5 jaar geleden

Darmkrapjes zijn het niet. Heeft hij in het begin veel last van gehad maar dat was echt totaal anders als dit

5 jaar geleden

Mijn dochter doet het ook, meestal zit er een boertje vast of wil haar puf er niet uit komen..

5 jaar geleden

Zuurbranden? (Reflux)

5 jaar geleden

Ik lees mee. Mijn zoontje heeft dit ook. Soms lijkt het dan net alsof hij ergens kei erg van schrikt.

5 jaar geleden

Bij ons is t oververmoeidheid en niet willen of kunnen slapen. Rond een uur of 8 begint ze heel hard te krijsen en dan flink knuffelen en even later ligt ze als een blok te slapen.

5 jaar geleden

Sprongetje 2.... kijk maar op oei ik groei misschien herken je dingen. Mijn zoontje gister avond en vanmiddag ook ineens heel hard huilen. En jawel sprongetje 2 kan aan de gang zijn. Geeft mij veel inzicht oei ik groei

5 jaar geleden

Nou weet je waar ik dus achter kwam, hij krijgt al tanden. 10 weken oud. Ik wist niet dat het kon. Met een koude (schone) vinger duwde ik op zijn kaken/ tandvlees en hij werd helemaal rustig. Ging zelfs lachen. Nu dus dentinox aan het gebruiken en dat helpt ook

5 jaar geleden

Sprongetje of momentje overstuur van de indrukken van de dag ( werkerig)?

5 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Bij ons is t oververmoeidheid en niet willen of kunnen slapen. Rond een uur ...
Ja dit ja bij ons ook inderdaad, begint hij heel erg te huilen en dan troost ik hem en vervolgens 1 minuut later bij wijze van heeft hij zijn ogen dicht 馃槄

5 jaar geleden

Hier ook hetzelfde... Mijn zoontje is 10 weken en 4 dagen oud. Een tevreden kereltje. En vind alles gezellig. Opeens ook sinds een paar dagen 2 a 3 keer per dag flink schreeuwen en huilen. Na wat kilometers door de kamer en op de arm is het dan ook opeens over en valt hij als een blok in slaap. De tip met de sprongetjes herken ik wel dingen van terug.