22 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben een maxi cosi houder maar ben blij als we een peuter schaal kunnen aanschaffen! Omdat de maxi cosi in een speciale houder gaat neemt het alle ruimte in beslag waardoor er niks meer bij kan. Is overigens voor nu nog prima maar als ze wat ouder is kan de buggy er dan bij
5 jaar geleden
Ik heb een peuterschaal aangeschaft. Deze kan geïnstalleerd worden in de bakfiets. Is van 8 tot 18 maanden. (babyschaal is tot 8 maanden dat vond ik wat zonde)
Het moet nog in de bakfiets gemonteerd worden. Dat lijkt niet heel makkelijk te gaan. Dus wanneer het gemonteerd is, zal ik laten weten hoe het bevalt
5 jaar geleden
Ons meisje gaat altijd in de babyschaal! Doe er de voetenzak uit de Maxi-Cosi in. Ons meisje is vandaag 5 maand en gaat al zeker een maand mee in de bakfiets. Gaat prima
5 jaar geleden
Reactie op Baby102020
Ons meisje gaat altijd in de babyschaal! Doe er de voetenzak uit de Maxi-Co ...
Heb je er dan ook een windschermen voor?
5 jaar geleden
Vanaf deze week gaat onze kleine naar de opvang en we gaan ook met de bakfiets. Ik was erg aan het twijfelen tussen een babyschaal of een maxi cosi houder. Uiteindelijk heb ik voor de maxi cosi houder gekozen. Het neemt meer plaats dan een babyschaal maar ik voel het veiliger. Onze kleine is maar 18 weken dus hij zal nog even kunnen gebruiken. Als hij al goed zijn hoofdje kan houden zal ik overstappen naar een peuterschaal.
Ik denk dat hij het leuk vindt, meestal hij valt in slaap of kijkt rond.😊

5 jaar geleden
Ik heb mijn zoontje in de maxicosi er in. Dat neemt idd veel ruimte in beslag maar ik vind het wel een veilig idee ook dat ik hem kan zien. Ik ga pas vanaf een maand of 8 over op een schaal.
5 jaar geleden
Reactie op DeniseFamke
Heb je er dan ook een windschermen voor?
Jaa dat wel:) merk wel dat ze dan alsnog snel vieze oogjes krijgt..
5 jaar geleden
Wij hebben er verkleinkussens in gelegd voor een maxi cosi (meisjes zijn 5 maand). Ik vond het anders nogal hobbelig 😅

5 jaar geleden
Reactie op TRIPLETMOM
Wij hebben er verkleinkussens in gelegd voor een maxi cosi (meisjes zijn 5 ...

Uiteraard in de babyschaals e