33 Reacties

5 jaar geleden

Als het niet zo hoog was zou ik mij niet schuldig voelen. Wacht maar tot ze leren lopen, dan vallen ze zo vaak dat dit er niks bij is.馃檭 En ik heb nog nooit een baby laten vallen maar ik heb wel eens een deur tegen het hoofdje gebotst. Niet precies hetzelfde maar ik voelde me ook goed schuldig.馃槼

5 jaar geleden

Mijn eerste is een keer van bed gerold toen ik echt te moe was... Ik herken je gevoel, maar echt... Het kan iedere moeder overkomen. Gelukkig was het een klein stukje en vooral de schrik, wees lief voor jezelf en ga lekker even zitten met een kopje thee en chocola 鈽猴笍

5 jaar geleden

Ik ben met baby van de trap gevallen. Laatste 2 treden gemist...

5 jaar geleden

O ik snap je gevoel heel erg, maar dit kan iedere moeder overkomen! Heb het ook meegemaakt. Ook een paar keer iets op hem laten vallen.. pff dat schuldgevoel. Terwijl hij na 5 min. Alweer naar me lachte. Dat maakt het dan altijd weer goed鉂わ笍

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb eens een vingertje tussen een keukenkastje geplet.. 9 jaar geleden maar ik weet het nog steeds! Het is heel vervelend maar gelukkig onthoudt je kleintje dit echt niet. Kan gebeuren mama鉂わ笍

5 jaar geleden

Ohh ik snap je schuld gevoel hoor!! Ik heb me eergister verstapt toen ik op de eerste tree van de trap wilde stappen, ook met baby. Ik schrok me rot. Viel bijna voorover met hem 馃槗 en heb hem ook al eens uit mijn handen laten vallen op het bed. Wat voel je je dan schuldig!! Maar als hij daarna weer lacht is dat gevoel al snel weg :D

5 jaar geleden

Reactie op Myriam35

Ik ben met baby van de trap gevallen. Laatste 2 treden gemist...
Oh neee....馃槺

5 jaar geleden

Reactie op Elma-Elma

Mijn eerste is een keer van bed gerold toen ik echt te moe was... Ik herken ...
Goed idee, ga ik doen! 馃槝

5 jaar geleden

Ik herken je gevoel. Ik ben een paar weken geleden van de trap gevallen met mijn zoontje. Vreselijk!!!

5 jaar geleden

ik knipte de nagels van mijn 2de dochter en knipte in haar vingertopje, keiveel bloed en ik geen nagels meer knippen... kind huilen, ik erbij 馃槄

5 jaar geleden

Hier mijn eerste van de commode Afgevallen馃槱 (mijn dochter die nu 1,5 is ze was toen net 4maandjes)

5 jaar geleden

Reactie op hippekimster

ik knipte de nagels van mijn 2de dochter en knipte in haar vingertopje, kei ...
Pff.. ik had dit dus ook 2maanden terug. Het werd zelfs een 鈥渨ondje鈥漮mg zooooo zielig. Ik heb echt met haar mee gehuild en 1000x sorry gezegd.. 馃槄. Vorige week (gelukkig niet heel hard )viel mijn telefoon op haar hoofdje馃槱. Dus lieve mama, 鈥榯 kan gebeuren! Gelukkig zullen ze dit niet meer herinneren haha.

5 jaar geleden

Ik kan een hele lijst opsommen en dan voel ik me echt een kandidaat voor een gesprek met veilig thuis馃 Maar ik voelde me ook zoooooo slecht. En als je het dan in je omgeving vertelt, blijkt het iedereen te overkomen. Onhandigheid hoort erbij. Het went nooit maar ik kan nu wel rustig reageren als ik iets stoms doe. Ik hoop op die manier mijn kindje beter te helpen

5 jaar geleden

Dit is dus echt mijn nachtmerrie 馃槪 maar ik hoor het vaker om me heen en iedereen is daar goed uit gekomen gelukkig

5 jaar geleden

Reactie op H C

Hier mijn eerste van de commode Afgevallen馃槱 (mijn dochter die nu 1,5 is ze ...
Oh waauw... Niks aan overgehouden?

5 jaar geleden

Reactie op hippekimster

ik knipte de nagels van mijn 2de dochter en knipte in haar vingertopje, kei ...
Pff jaaa hier ook al

5 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Oh waauw... Niks aan overgehouden?
Nee, wel nachtje in het ziekenhuis gebleven ter observatie omdat ze op haar hoofd terecht was gekomen. Babys kunnen gelukkig meer aan dan we denken!

5 jaar geleden

Reactie op H C

Nee, wel nachtje in het ziekenhuis gebleven ter observatie omdat ze op haar ...
Ben blij dat je dat zegt.. Ben zo bang dat er iets is terwijl het echt niet zo erg was.. Gewoon meer de schrik dat ie begon de krijsen dan de pijn..

5 jaar geleden

Hier was ons zoontje met 10 weken van de bank afgevallen, als we terugdenken vragen we ons nog steeds af hoe het had kunnen gebeuren, gelukkig was de bank niet hoog en hebben we een kleed liggen waar hij op viel, ons zoontje was alleen geschrokken niks aan de hand, ikzelf daarentegen heb echt veel harder moeten brullen 馃槄

5 jaar geleden

馃槺馃槺馃槺