33 Reacties
5 jaar geleden
Als het niet zo hoog was zou ik mij niet schuldig voelen. Wacht maar tot ze leren lopen, dan vallen ze zo vaak dat dit er niks bij is.馃檭
En ik heb nog nooit een baby laten vallen maar ik heb wel eens een deur tegen het hoofdje gebotst. Niet precies hetzelfde maar ik voelde me ook goed schuldig.馃槼
5 jaar geleden
Ohh ik snap je schuld gevoel hoor!! Ik heb me eergister verstapt toen ik op de eerste tree van de trap wilde stappen, ook met baby. Ik schrok me rot. Viel bijna voorover met hem 馃槗 en heb hem ook al eens uit mijn handen laten vallen op het bed. Wat voel je je dan schuldig!! Maar als hij daarna weer lacht is dat gevoel al snel weg :D
5 jaar geleden
ik knipte de nagels van mijn 2de dochter en knipte in haar vingertopje, keiveel bloed en ik geen nagels meer knippen... kind huilen, ik erbij 馃槄
5 jaar geleden
Reactie op hippekimster
ik knipte de nagels van mijn 2de dochter en knipte in haar vingertopje, kei ...
Pff.. ik had dit dus ook 2maanden terug. Het werd zelfs een 鈥渨ondje鈥漮mg zooooo zielig. Ik heb echt met haar mee gehuild en 1000x sorry gezegd.. 馃槄.
Vorige week (gelukkig niet heel hard )viel mijn telefoon op haar hoofdje馃槱.
Dus lieve mama, 鈥榯 kan gebeuren! Gelukkig zullen ze dit niet meer herinneren haha.
5 jaar geleden
Ik kan een hele lijst opsommen en dan voel ik me echt een kandidaat voor een gesprek met veilig thuis馃 Maar ik voelde me ook zoooooo slecht. En als je het dan in je omgeving vertelt, blijkt het iedereen te overkomen. Onhandigheid hoort erbij. Het went nooit maar ik kan nu wel rustig reageren als ik iets stoms doe. Ik hoop op die manier mijn kindje beter te helpen
5 jaar geleden
Hier was ons zoontje met 10 weken van de bank afgevallen, als we terugdenken vragen we ons nog steeds af hoe het had kunnen gebeuren, gelukkig was de bank niet hoog en hebben we een kleed liggen waar hij op viel, ons zoontje was alleen geschrokken niks aan de hand, ikzelf daarentegen heb echt veel harder moeten brullen 馃槄