9 Reacties

2 jaar geleden

Als ik paar dagen de kleine wakker moest maken. Ene x kwam die wel andere x niet, was rond de 8 weken denk ik zo.

2 jaar geleden

Bij mij veeeeel later. Ik heb altijd mijn zoon gevolgd. Dit was de laatste voeding die eruit ging en dat duurde wel ff. Ergens tussen 3 en 4 maanden

2 jaar geleden

Oeh dat weet ik niet precies meer. Hij sliep door rond de 7/8 weken, dus toen zal de fles er wel af gegaan zijn dan denk ik.

2 jaar geleden

Als m'n zoontje sliep dan maakte ik hem niet in de nacht wakker.. met 6 weken hele nachten doorslapen.. nooit weer nacht voeding gehad..

2 jaar geleden

Mijn dochter is 15 maanden en meestal wordt ze rond 22/23 uur wakker voor een flesje. Wordt ze niet wakker dab maken we haar wakker voor de fles. Anders wordt in de nacht wakker. Dan ben ik echt kapot op mijn werk. En dan slaapt ze gewoon de nacht door. 6 uur gaat mijn wekker naar ze is meestal wel iets eerder wakker. Dan rek het nog een beetje om haar bij ons in bed te leggen.

2 jaar geleden

Bij ons ook vanaf 6 weken een doorslapertje. Nooit om nachtvoeding gevraagd en ook nooit wakker gemaakt hiervoor. Stukje gewenning denk ik ook.

2 jaar geleden

Al vrij snel geloof ik. Weekje of 4 dacht ik. Kreeg dan nog wel een fles zo rond 23:30 á 00:00 en dan weer als hij wakker werd. Was meestal rond 06:00 á 06:30

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Als m'n zoontje sliep dan maakte ik hem niet in de nacht wakker.. met 6 wek ...
Dat is super onze dochtertje is nu ook rond de zes weken en wil snachts moeilijk wakker worden we gaan het vannacht proberen voor de eerste keer

2 jaar geleden

Reactie op nicolle28

Dat is super onze dochtertje is nu ook rond de zes weken en wil snachts moe ...
Ja joh, gewoon lekker laten slapen! Als ze honger heeft komt ze wel! Succes! 😘