38 Reacties

3 jaar geleden

Ik moet ook een traantje laten om jou. Verschrikkelijk dat je haar bent verloren. Ik wens je en je familie veel sterkte en kracht. Miriam rust zacht

3 jaar geleden

Ah nee wat ontzettend verdrietig 😭 Heel erg veel sterkte! 💖

3 jaar geleden

Woorden schieten te kort. Heel veel sterkte lieve mama ❤️

3 jaar geleden

Verschrikkelijk, kan me niet voorstellen wat een verdriet dit moet zijn! Heel veel liefde en kracht voor jullie ❤

3 jaar geleden

Wat vreselijk om mee te moeten maken. Prachtige foto van Miriam. Ik wens jullie heel veel sterkte toe, ik kan me niet voorstellen wat een pijn en verdriet dit doet😢💝

VRIEND

3 jaar geleden

Heel veel sterkte💖

3 jaar geleden

♥️😭 wat verschrikkelijk om te lezen Heel heel veel sterkte 😘😘😘

3 jaar geleden

Reactie op ann85

Ik moet ook een traantje laten om jou. Verschrikkelijk dat je haar bent ver ...
Voor en door jouw verhaal bedoel ik ❤️

3 jaar geleden

Heel sterkte

3 jaar geleden

Woorden schieten echt te kort. Veel sterkte. ❤

3 jaar geleden

Heel veel sterkte komende tijd ❤

3 jaar geleden

Tranen rollen over mijn wangen, ik heb zo met jullie te doen. Ik wens jullie alle liefde en kracht 🌹. En wat een prachtige foto van Miriam. Geniet van jullie zoontje, kinderen kunnen heel goed aanvoelen dat jullie extra veel liefde nodig hebben nu❤

3 jaar geleden

Oh jee arme jij, ik voel met je mee😢 Heel veel kracht gewenst

3 jaar geleden

Wat verschrikkelijk om te lezen. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte! Het is niet voor te stellen hoe veel pijn en verdriet jullie hebben.

3 jaar geleden

Wat enorm veel pijn en verdriet moet dit zijn! Met tranen in me ogen heb ik het gelezen 😔 Ik wens jullie enorm veel kracht toe en gun jullie zelf de tijd om het een plekje te geven en het te kunnen verwerken. Wat een enorm verdriet om zo'n lief klein mensje af te moeten geven verschrikkelijk. Heel veel knuffels voor jullie.

3 jaar geleden

Wat een gemis voor ons dat ze er niet meer is

3 jaar geleden

Tranen rollen over mijn wangen😭 Ik wens jullie heel veel kracht toe. Geef jezelf tijd om alles te verwerken en een plekje te geven. Zo onverwachts echt vreselijk dat je dit alleen moest ondergaan zonder je man aan je zijde. Maar twijfel alsjeblieft niet aan jezelf. Je hebt niks verkeerds gedaan! Ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe🌹😘

3 jaar geleden

Er zijn geen woorden voor wat je door hebt moeten maken. Ik wens je alle rust en sterkte. Veel liefs 🌺

3 jaar geleden

Heel veel sterkte 😞 Geen enkel woord kan de pijn weghalen of beschrijven. Je bent sterk ❤️

3 jaar geleden

Heel veel sterkte ♥️ wat een enorm verdriet, ik wens je veel kracht