33 Reacties

5 jaar geleden
Ikzelf vind een babyfoon met camera niet echt nodig. Kost inderdaad heel wat en ik vind het voldoende als ik hem hoor als hij wakker is.

5 jaar geleden
Wij hebben ook lang gedaan over het vinden van een goede. Uiteindelijk gekozen voor een babyfoon van Motorola waarbij je je kindje zowel op je telefoon als op een bijgeleverde monitor kunt zien. De monitor is fijn te gebruiken als je bij vrienden op bezoek bent en je kindje boven ligt te slapen of op vakantie. Je moet wel de monitor en je telefoon kunnen weg liggen ;). En ook de camera is op meerdere manieren te installeren.

5 jaar geleden
Wij hebben de meest simpele (en veilige) van Avent (Philips). Zonder camera, dat vonden we niet zo nodig. Het werkt prima en ik heb nooit het gevoel gehad dat ik het miste om ons zoontje te zien. Maar het is heel persoonlijk hoor, doe waar je je goed bij voelt.

5 jaar geleden
Wij hebben ook één met Camera, bij mn oudste dochter nooit gehad. Vind t wat onzin, als je het niet vertrouwd kun je ook even naar t kamertje lopen. Maar mn man wilde nu persé een met Camera 😅.

5 jaar geleden
Wij hebben met camera, vond ik echt wel heel makkelijk om te hebben, met app op telefoon. Gekocht via Aliexpress, scheelt een hoop in de prijs.
#Aliexpress € 45,82 51%OFF | YI Dome Camera 1080P Babyfoon Nachtzicht Draadloze IP WIFI Home Cam Security Surveillance Systeem 360 Graden Dekking global
https://a.aliexpress.com/_BTlO8Q

5 jaar geleden
Reactie op Sanneb1986
Wij hebben met camera, vond ik echt wel heel makkelijk om te hebben, met ap ...
Wij hebben hem inderdaad ook op AliExpress gekocht :) vorig jaar al voor het oppassen op ons nichtje. Ideaal! Inderdaad ook op je telefoon te zien. Erg prettig om soms even te kijken

5 jaar geleden
Even iets om over na te denken bij het kiezen: de camera's die via WiFi gaan en of met je telefoon bekeken kunnen worden zijn heel makkelijk te hacken... Dan kan dus iemand meekijken naar je baby. Toch iets om mee te nemen in de beslissing...

5 jaar geleden
Ik wil ook een camera met beeld.. maar wel 1 zonder wifi.. die zijn makkelijker te hacken en dat vind ik dan weer niet zon fijn idee.

5 jaar geleden
Bij mijn oudste twee ooit een heel fijne gehad van Avent Philips. Nooit ruis op de lijn en altijd goed bereik. Nu we alles opnieuw moeten aanschaffen denk ik dat ik toch weer voor zo een ga, zonder camera. Wij wonen niet bijzonder groot, dus heeft camera voor ons weinig meerwaarde. Daarbij is idd het prijsverschil erg groot.

5 jaar geleden
Zelf heb ik nog geen ervaring. Maar mijn broertje inmiddels wel. Na verschillende babyfoons geprobeerd te hebben, is hij tot de conclusie gekomen dat dit wat goedkopere toestelletje gewoon het beste werkt (zonder camera). Doet wat hij moet doen en pikt snel geluiden op.
Motorola MBP-8 babyfoon

5 jaar geleden
Wij hebben er ook een met camera, kan echt niet zonder! Vaak is ons kindje allang wakker maar huilt nog niet dus wel handig dat we hem dan uit bedje kunnen halen, hij is nu 2 jaar. we gaan zeker nog een camera aanschaffen voor baby nr 2 :)

5 jaar geleden
Hier ook Luvion (platinum) met camera. Heel fijn om je kindje te zien. Geen WiFi (is bij ons boven en buiten in de tuin niet top en ook als we op vakantie zijn en er is geen WiFi vind ik dit fijner). Zou er ook een nemen met temperatuur weergave. Daar heb ik veel op gelet (en nog steeds). Succes!