29 Reacties

5 jaar geleden

Wij gaan voor een losse camera met app (oa ook terugspreekfunctie). Deze zijn bij Babypark te koop!

5 jaar geleden

Wij hebben de Luviob Grand Elite. Daar kan je de baby mee zien via een app op je telefoon. Werkt super! Je kan ook instellen dat hij een seintje geeft als ze huilt.

5 jaar geleden

Er zijn onlangs weer onderzoeken gedaan naar babyphones met wifiverbinding die makkelijk gehackt kunnen worden. Veelal Chinese exemplaren. Kan het artikel zo snel niet terugvinden, maar wellicht iets om rekening mee te houden.

5 jaar geleden

Wij hadden eerst ook de luvion grande elite besteld. Helaas vonden wij het beeld voor zo'n duur apparaat enorm slecht van kwaliteit. Besloten om een babyfoon te combineren met een goede camera en app. 1 die gewoon HD is. Werkt prima. Wij hebben de alecto babyfoon en foscam. Succes!

5 jaar geleden

Wij hebben inderdaad ook de Luvion Grand Elite. Echt een hele fijne babyfoon, o.a. vanwege de app op je telefoon. Heeft meerdere functies. Erg tevreden!

5 jaar geleden

Wij hadden voor onze eerste een babyfoon gekocht van Philips,top ding goed bereik! Om camera toezicht te houden een foscam aangeschaft omdat die een beveiligde verbinding heeft(man is it'er dus er wel hoor gezorgd dat hij niet gehackt kon worden)omdat je toch vaak hoort dat babyphones met WiFi makkelijk gehackt kunnen worden

5 jaar geleden

Google Nest Camera (eventueel icm Google Nest Hub)

5 jaar geleden

Ik vind wifi anders moderner dan temperatuur meting en slaapliedjes... Ik zou zelf niet met wifi doen, heel veel babyfoons blijken niet goed beveiligd te zijn, en dan is het ook voor anderen mogelijk met jou baby te kijken. Daarnaast is ook niet zeker of wifi beter bereik geeft dan dect (waar de meeste op werken, Bluetooth word vrijwel niet gebruikt). De babyfoon moet namelijk ook een goede verbinding met jullie router hebben. Vaak heb je trouwens buiten, als de babyfoon vlakbij een raam staat, best een ver bereik met dect. Babyfoon met geluid heeft vaak een beter bereik dan met beeld.

5 jaar geleden

Wij hebben een alecto dbx80 die heeft een bereik van 300 binnen en buitenshuis 3000 m.

5 jaar geleden

Wij hebben de Luvion Grand Elite 3 Connect. Werkt top!

5 jaar geleden

Reactie op kdw85

Wij hebben de Luvion Grand Elite 3 Connect. Werkt top!
Die hebben wij ook Soms is het bereik niet geweldig

5 jaar geleden

Lollipop is ideaal. Ze heten Lollipopbabycamera.nl op instagram

5 jaar geleden

Wij hebben een Ring stick up cam gekocht. :) Werkt gewoon met je telefoon!

5 jaar geleden

Wij hebben nog een ouderwetse versie. Deze heb ik inmiddels bijna 10 jaar. Die gaan we gewoon nog een ronde gebruiken.

5 jaar geleden

Wij hadden eerst luvion maar na meerdere opmerkingen online ivm kwaliteit vh beeld bij bepaalde afstand toch maar vd lijst gehaald. Wij gaan ook voor google nest camera. Vriendin heeft die en Ik verschoot enorm van hoe goed die beeldkwaliteit was op gsm. Kan alles zoals een babyfoon enige niet is liedjes afspelen maar dat zouden we sowieso niet gebruiken

5 jaar geleden

Reactie op H C

Die hebben wij ook Soms is het bereik niet geweldig
Vraagje, de Wi-Fi in oms huis is best beroerd.. nu werkt deze geloof ik op Wi-Fi? Tevens wonen we in een nieuwbouw woning, dus dan denk ik dat deze voor ons af valt? Wat is jullie ervaring hiermee?

5 jaar geleden

Reactie op annvi

Wij hadden eerst luvion maar na meerdere opmerkingen online ivm kwaliteit v ...
Als de baby huilt hoor je dat niet tenzij je de app opent en het geluid aan zet en toevallig hoort dat hij/zij huilt. Dat is de reden dat wij het niet willen (wij hebben een ring bel).

5 jaar geleden

Ik heb laatst 1 via alieexpress besteld en bevalt mij prima! Deze werkt op wifi en op 4G. Automatische nachtstand en krijg meldingen wanneer er geluid word gemaakt of dat er beweging in beeld komt. Ook kan ik als ik bij iemand anders op visite ben, en iemand past op mij zoontje. Kan ik zo via de camera kijken of hij in bed ligt ja of nee. :)

5 jaar geleden

Wij hadden ong zelfde redenen en probleem met een babyfoon... Wij hadden eerst een alecto 850 en daarna 550 met app en beeldscherm aangeschaft en alle 2 op proef thuis, het werkte voor geen meter en dat voor 230 euro. De verbinding viel telkens weg en daar krijg je geen melding van dus je denkt dat je kindje stil is maar kan ondertussen dus al heletijd huilen. Zat ook geen VOX functie op waardoor de batterij mega snel leeg was. Lees maar eens recensies online. Daarna een Luvion Grand Elite 3 hetzelfde probleem telkens verbindingsproblemen etc. Ik heb die ook teruggebracht. Ook veel ruis traag beeld , niet betrouwbaar waren ook veel klachten over zei de verkoopster en ook niet 100 procent veilig qua verbinding ( zie Consumentenbond en recensies) kortom veel te duur en niet betrouwbaar. Nog geen nieuwe geschikte variant gevonden met app. Heb nu een luvion essential limited edition dit is zonder app en ben hier zeer tevreden over. Beeld is veel sneller Etc. Gebruik nu in de tuin een old school ding wat alleen een melding geeft als er geluid is... je moet dan dus wel binnen op je scherm gaan kijken beter iets dan niets en dit is betrouwbaarder.