9 Reacties

4 jaar geleden

Heb je het dan over verzorging ed? Want dat valt tegen qua prijsverschillen. Ook voeding is niet echt goedkoper. Kleding en kinderwagen en dat soort dingen geen idee van.

4 jaar geleden

Bij de DM hebben ze wel veel natuurlijke babykleding, verzorgingsspullen en luiers die goedkoper zijn dan in NL. Moet wel je ding zijn natuurlijk ;) De DM is een soort grote drogist.

4 jaar geleden

Duitsland is sowieso iets goedkoper dan NL :). Ik ken wel ouders die veel kleding voor de kids daar halen ivm het prijs verschil. Ik heb een kinderwagen op het oog die alleen in Duitsland te krijgen is, maar die is niet perse veel goedkoper.

4 jaar geleden

Ik koop altijd luiers en billendoekjes (waterdoekjes) in Duitsland. Dat scheelt wel veel in prijs! Bij de DM of Müller.

4 jaar geleden

Om alles hihi kinderwagens ook meubels verzorging kleding

4 jaar geleden

Idd, DM! De moeite en scheelt serieus in je portemonnee. Ze hebben een hele baby afdeling met baby tools, spulletjes, kledij, luiers, voeding,... Van maandverbanden tot shampoo, wc-papier, huishoudproducten...

4 jaar geleden

Jazeker! Wij hebben vrienden in Düsseldorf en zijn zeker elke 3 maanden daar. Wij bezoeken dan idd altijd de DM, ook voor andere spullen behalve baby spullen. Ik vind babywelt ook een leuke, niet per se goedkopere, winkel!

4 jaar geleden

Hebben jullie suggesties voor winkels waar ze kinderwagens verkopen in Duitsland ? DM is inderdaad een aanrader super goedkoop vergeleken met Nederland !

4 jaar geleden

Ik ben fan van Cybex. Wij hebben daar de kinderwagen, buggy en autostoeltjes van. Dat is in Duitsland goedkoper, want een Duits merk. Wij hebben destijds Babypark de prijs voorgelegd die we in Duitsland zouden betalen voor de gewenste combinatie. Zij zijn er toen qua prijs tussenin gaan zitten. Wat betreft service vind ik het wel makkelijk als ik bij de winkel om de hoek terecht kan, dus dit was een goede oplossing.