61 Reacties

4 jaar geleden

Wij douchen eigenlijk altijd of gaan samen in het grote bad. Ik vind het altijd het gezelligste moment van de dag 😊

4 jaar geleden

Wij hebben op de kraamweek na nooit een badje gebruikt. Wij nemen hem altijd mee onder de douche

4 jaar geleden

Mijn dochter past er ook niet meer in, ze is 15 weken, 7,3 kg en ongeveer 65 cm denk ik. Ik neem haar mee onder de douche en begin binnenkort met het BiBaBad, en koop er een badzitje bij...

4 jaar geleden

Hier inderdaad hetzelfde probleem. Ik zet mijn zoontje nog wel eens in de verkleiner maar en dan het bad tot bijna de rand vol en de douchekop aan om af en toe even z'n schouders en hoofdje nat te maken.

4 jaar geleden

Wij hebben zo'n babyzitje voor in bad, vindt ie fantastisch. Ben nu op zoek naar een zwembandje, maar vindt het lastig kiezen. Heeft iemand daar ervaring mee?

4 jaar geleden

Ik zei het toevallig net tegen mijn man dat hij er amper meer inpast😅 dat wordt over niet al te lange tijd maar eens douchen

4 jaar geleden

Wij gebruik de tummy tub echt perfect! Onze zoon heeft hier een maand of 9 in gezeten😂, tot hij erin ging staan en x omviel oepsie!🙈 En onze dochter vind het nu ook echt heerlijk. En onze zoon speelt nu weer in het babybadje haha! Hij is nu 2x

4 jaar geleden

Wij hebben een tummytub, van het merk bebejou geloof ik. Daat zit ze nu met 18 weken en bijna 6300 gram nog prima in.

4 jaar geleden

Ik douche inderdaad met hem. Al wordt hij inmiddels best zwaar....

VRIEND

4 jaar geleden

Misschien is dit iets?

4 jaar geleden

Hier ook exact zelfde! Douchen doen we ook regelmatig, maar is best zwaar. Ik hoop eigenlijk dat ze snel gaat zitten, zodat ze in een kinderstoel onder de douche kan... Al is dat ijdele hoop denk ik 🙈

4 jaar geleden

Hier past ons kindje nog wel in het Luna badje. Daarna gaan we over op het OKbaby Opla bad. Ons eerste kindje vond het fantastisch en heeft er veel gebruik van gemaakt :)

4 jaar geleden

Wij gebruiken een drijfbedje van doomoo, ideaal. Ze vind het spetteren met haar voetjes zo leuk! Dit gaat ook sneller als douchen. Maar dan moet je natuurlijk wel een bad hebben.. haha.

4 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Wij gebruiken een drijfbedje van doomoo, ideaal. Ze vind het spetteren met ...
Wij gebruiken deze ook, echt zo'n fijn ding! onze dochter vind het fantastisch! Ook als we 'golfjes' door het bad maken haha.

4 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Wij gebruiken een drijfbedje van doomoo, ideaal. Ze vind het spetteren met ...
Hebben wij ook in het kleine badje, omdat ze steeds schrok van het valgevoel. Het is alleen niet heel stabiel ofzo 😂

4 jaar geleden

Wij hebben via AliExpress een zwembandje voor om het nekje gekocht. Hier is dat ding echt favoriet! Ze vindt het heerlijk

4 jaar geleden

Lekker samen douchen of een zitje met hydrofiele doek erover (helpt iets tegen het wegglijden) in de douche zetten en de douchekop in de hand nemen om zo de kleine te douchen.

4 jaar geleden

Hoe douchen jullie dan eigenlijk met een baby? Kan het mij niet voorstellen. Want mijn zoontje is 3 maanden en weet echt niet hoe ik dit kan doen

4 jaar geleden

Hoe douchen jullie dan eigenlijk met een baby? Kan het mij niet voorstellen ...
Gewoon vasthouden zoals je hem anders ook vasthoudt. Beetje opletten dat je de straal niet in het gezicht houdt. Je kunt eem hydrofiele doek om je arm doen voor meer grip of op een krukje zitten.

4 jaar geleden

Reactie op Sttephaniee

Wij hebben via AliExpress een zwembandje voor om het nekje gekocht. Hier is ...
Ben je dan alleen of samen?