12 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb gewoon mijn eigen bikinis aan. Cup is wel nu aan kleine kant. Vind het zonde om voor 1 zomer alles nieuw te kopen.
6 jaar geleden
Ik heb een badpak van prenatal gekocht, omdat ik graag 1x per week zwem. Ik heb geen tankini gekocht. Wilde ik wel, maar die topjes pasten mijn borsten slecht in. Dit badpak zit op zich prima en was niet de duurste vandaar dat ik deze heb gekozen.
https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/badkleding/prenatal-zwangerschapsbadpak-1267380010.html?dwvar_1267380010_kleurnaam_60=Black&cgid=#q=badpak&start=25&sz=24
6 jaar geleden
Ik had altijd al een tankini alleen is deze te kort geworden 😂😂 gelukkig was ik al toe aan een nieuwe
6 jaar geleden
Reactie op Carieniepienie
Ik heb een badpak van prenatal gekocht, omdat ik graag 1x per week zwem. Ik ...
Heb deze ook gezien en getwijfeld. Vindt zo lastig dat er geen cupmaten bij staan. Zit hier beugel in? Ook geschikt voor meer borst? Heb zelf maat E nu
6 jaar geleden
Ik heb dit badpak van mamalicious besteld met korting. Ik was eerst van plan een gewone bikini aan te doen, maar ben bang dat ik me daar heel naakt ik zal voelen met een steeds groter wordende buik. Ik ben gisteren naar het sanadome geweest in dit badpak en ik voelde me heel prettig hier in. Zeker een aanrader! Er bestaat trouwens al een topic over dit onderwerp😊

6 jaar geleden
Reactie op Hallo Baby
Heb deze ook gezien en getwijfeld. Vindt zo lastig dat er geen cupmaten bij ...
Ik heb 1 maatje groter genomen en zit prima. Ik heb een F cup. Er zit geen beugel in. Dat vond ik juist wel fijn.