11 Reacties

5 jaar geleden

Ons dochtertje ook... lijkt alsof ze haarzelf dan even niet terug in slaap krijgt. Armpjes even vasthouden helpt hier wel, soms 😊

5 jaar geleden

Ja doet hij sinds een week. Ik dacht krampjes

5 jaar geleden

Dochter van 15 weken doet het ook. Maar Dan wil ze uit haar bedje gehaald worden. Want Dan is ze klaar wakker. Dat naar Benenden trappen gaat ook met best Veel geweld. Vind Ik zelf.

5 jaar geleden

Ja hier ook! Maar slaapt dan meestal gewoon verder. Tenzij ze tegen de zijkant aan trapt, daar wordt ze vaak wakker van 🤔 ik dacht misschien krampjes 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Ja doet mijn zoontje ook. Hij slaapt wel gewoon als hij dit doet

5 jaar geleden

Doet mijn zoontje ook elke avond soms komen er wat scheetjes uit tijdens het trappen daarna valt hij rustig in slaap. Ik hou meestal wel zijn handje vast anders pakt hij zijn voetje of slaapzak vast🙈

5 jaar geleden

Oh, doet ons zoontje ook. Word er zelf heel onrustig van als ik het op camera zie. Hij schopt zijn hele onderlichaam omhoog..bizar en toch slapen 🤪

5 jaar geleden

Ja hier ook, al week of 2. In haar slaap of wakker. Klinkt echt hard. Ook krabt ze aan de zijkanten van haar wieg 😂

5 jaar geleden

Ik begreep eerst niet wat hiermee bedoeld werd maar de laatste paar nachten doet ze het hier ook. Ze wordt er wanneer van... fijn...😒 Heb dr vannacht maar weer onder een strak dekentje gelegd en ze sliep door. Fingers crossed voor deze nacht...

5 jaar geleden

Reactie op Elske

Ik begreep eerst niet wat hiermee bedoeld werd maar de laatste paar nachten ...
Ze wordt er wakker van moest er staan😅

5 jaar geleden

Reactie op Jm86

Ja hier ook, al week of 2. In haar slaap of wakker. Klinkt echt hard. Ook k ...
Zo laat ze weten dat ze wakker is 🤣