31 Reacties

5 jaar geleden

Interessant verlangen. Was dat er al voor de zwangerschap? Ik geloof dat als je niet urenlang boven benzinedampen gaat hangen dat het niet zo'n kwaad kan. Er zijn vast ook zwangeren die bij een pompstation werken? Daar kan je niet om die geur heen. Dus misschien een keertje gaan tanken? Ik tank in ieder geval nog tijdens mijn zwangerschap.

5 jaar geleden

Oh wat een grappige kwaal... is niet heel gezond nee... Normaal vind ik het ook super lekker... nu alleen even niet nee... Succes daarmee.. Kan je helaas geen tips geven..

5 jaar geleden

Reactie op Disco

Interessant verlangen. Was dat er al voor de zwangerschap? Ik geloof dat al ...
Nja ik vond het voor mijn zwangerschap wel lekker ruiken maar niet dat ik er boven wilde hangen. Nu tijdens het tanken rek ik gewoon tijd omdat ik die geur zo lekker vind . Zo erg dat ik elke x denk van Al's ik nu een beetje op mijn hand zou knoeien ofso dan kan ik af en toe ruiken en dan denk ik weer bij mezelf omfg nee doe normaal dat is zo slecht en dan moet ik snel alles afhandelen zodat ik weg kan. Hahab ik stel ook het tanken uit omdat ik denk dat dat zo slecht is

5 jaar geleden

Reactie op Latife-24

Nja ik vond het voor mijn zwangerschap wel lekker ruiken maar niet dat ik e ...
😁 ik vind het wel grappig. Interessant wat zwanger zijn met iemand kan doen hè?

5 jaar geleden

Mmmmm jaaaaa de motor van de boot hangt in onze schuur incl benzine lucht. Elke dag ff snuiven 😂

5 jaar geleden

Wat toevallig! Ik zei het vanavond nog tegen mn partner. Die me overigens verbaasd aankeek of ik wel helemaal goed was. Ik vind de geur heeeerlijk!! 😅🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Ik vond de geur voor mijn zwangerschap al heerlijk (niet dat dat nu meer is). Ik kom uit een auto/motorsport liefhebbers familie. Broer doet aan motorcross dus was daar tot Corona ook vaak te vinden. Heerlijk 😇

5 jaar geleden

Ik vond het voorheen ook n heerlijke geur. Nog steeds trouwens:p Ik zou even je zorgverlener hierover contacten wat je er mee aan moet. Ik denk dat zij jou de beste raad kan geven. Succes😘

5 jaar geleden

Reactie op pluisjes15-7

Ik vond de geur voor mijn zwangerschap al heerlijk (niet dat dat nu meer is ...
Lekker hahaha dan kan je dat ruiken wanneer je wilt Ik vond het voorheen ook lekker maar niet met zo een gekke drang om er boven te hangen 🤭😆

5 jaar geleden

Wat toevallig! Ik zei het vanavond nog tegen mn partner. Die me overigens v ...
Jaa mijn man keek me ook aan alsof ik niet goed ben haha

5 jaar geleden

Reactie op Disco

😁 ik vind het wel grappig. Interessant wat zwanger zijn met iemand kan doe ...
Ja gek hè pfff

5 jaar geleden

Omg ik heb dit ook! Maar geef er maar niet aan toe;)

5 jaar geleden

Ik heb dit ook!!! En de geur van.. de grond als het heeft geregend of als je de planten hebt water gegeven, dat ruikt ook zo lekker.. (daar geef ik wel aan toe 😂)

5 jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal hahahah. Ik doe er verder niks mee.

5 jaar geleden

Haha ik ook... heerlijk!! Mijn moeder vertelde dat ze tijdens haar zwangerschap van mij ook altijd langs de benzinepomp liep😁.. bekend iets dus😉

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde, maar geldt ook voor rubber geur! Geur van nieuwe banden. heeeerlijk 😂

5 jaar geleden

Haha ik heb dat ook. Heb dat vroeger ook wel af en toe gehad maar het begon mij nu op te vallen 😂

5 jaar geleden

Reactie op Terrie

Ik heb hetzelfde, maar geldt ook voor rubber geur! Geur van nieuwe banden. ...
Grappig, ik heb het ook bij rubberen banden haha! Vond mezelf al een beetje gek. Benzine heb ik dan weer niet. Wel ook nog sigarettenrook (zelf nog nooit gerookt) rare trekjes haha

5 jaar geleden

Jaaaaa!! Dit heb ik ook heeeel erg!! Benzine, maar ook typex of benzinestiften. Garages en rubberen banden! Super verslaafd aan🙈🙊tis verschrikkelijk.... Mijn man verklaart me voor gek🤣zo blij dat ik lees dat ik niet de enige ben! Ik was zo blij als een kind toen ik laatst de Halfords in moest voor iets... Heb staan snuiven als een gek🤣hahahahaha

5 jaar geleden

Reactie op Dkva

Jaaaaa!! Dit heb ik ook heeeel erg!! Benzine, maar ook typex of benzinestif ...
Hahaha jaa erg he ik dacht ook wtf is dit nu weer.. Toen k het tegen me man zei keek hij me zo vreemd aan . Ik moet vandaag tanken ben zo blij dat wil je niet weten 😂😂😂