23 Reacties

5 jaar geleden

Wij bestellen bij kaartje2go.nl zijn leuke kaartjes

5 jaar geleden

Hema heeft tegenwoordig ook geboortekaartjes

5 jaar geleden

Reactie op Laura46

Wij bestellen bij kaartje2go.nl zijn leuke kaartjes
Dit gaan wij ook doen inderdaad!😊

5 jaar geleden

Wij bestellen bij tadaaz.nl erg leuke geboortekaartjes

5 jaar geleden

Ik bestel ze bij prettyorange.nl (voorheen poobies)

5 jaar geleden

Kaartje2go vind ik totaal niet duur! Zitten nu op €120 voor 50 kaarten. Enveloppen gratis (wit) en dan kwam er nog €45,00 overheen voor de geboortezegels.

5 jaar geleden

Ligt er helemaal aan wat je wil. Een kaartje zoals op je foto, met een foto, paperclipje, dubbele kaart en de gouden tekst is al snel 2,50 per kaart.

5 jaar geleden

Ik bestel ze via blijkaartje. Die helpen je ook gratis bij je ontwerp of geven tips.

5 jaar geleden

Ja je hebt al kaartjes vanaf €1. Ligt eraan wat je wil natuurlijk. Bij mijn eerste heb ik echt bijna iedereen die we kennen een kaartje gestuurd. Nu ben ik wat kritischer en denk dat ik er in eerste instantie 50 stuks bestel. Kwam daarmee uit op €120 incl enveloppen. Komen wel nog kosten voor de postzegels bij en er gaan ook aardig wat naar het buitenland.

5 jaar geleden

Voor zoiets zou je denk ik toch het best alleen de naam op een kaartje laten drukken (of er zelf op zetten met behulp van een sjabloon of stempel), en de foto apart afdrukken. Anders is het al snel best duur. Als je het kant en klaar wil, zou je kunnen overwegen dat de foto en paperclip geprint zijn, ipv los.

5 jaar geleden

Ik heb ze bij www.yaydays.nl besteld. De site is nog in de maak maar op insta kun je veel voorbeelden vinden. Ze is betaalbaar en je kan al je eigen ideeën bij haar kwijt!

5 jaar geleden

Bij lovz.nl kun je ook met foliedruk, daar bestellen wij de kaartjes want vond ze daar ook goed betaalbaar!

5 jaar geleden

Cotton Bird, sowieso! Zeker als je een foto op je kaartje wil. Ze geven ook vaak kortingscodes, dus zeker de nieuwsbrief in de gaten houden (wij hadden 25% korting en hebben nu 111 euro betaald voor 130 kaartjes incl enveloppen en leesproef).

5 jaar geleden

Zelf ontwerpen is verreweg het goedkoopst denk ik. En jullie lijken al heel concreet te weten wat je wilt, dus dat zou moeten kunnen. Ik ontwerp ook zelf en bestel bij de kaartendrukkerij

5 jaar geleden

4cards.nl 😊 ze helpt ook super met meedenken!!

5 jaar geleden

Wij hebben een graphic products in het dorp. Daar betalen we 1.07 euro per kaartje. En krijgen er veel service bij.

5 jaar geleden

Madebymoments 😊

5 jaar geleden

Gloriacards.nl en stijlvolletrouwkaarten.nl

5 jaar geleden

Reactie op Nic123

Madebymoments 😊
Ja wij ook!

5 jaar geleden

Op my cards.nl betaalbare kaartjes