20 Reacties

5 jaar geleden

https://www.hetbevallingsjurkje.nl Ik heb deze al een tijdje en zit als gegoten! Is van bamboe stof en kan zowel tijdens de zwangerschap als na de bevalling gedragen worden.

5 jaar geleden

Bij mn 1e zat ik zo in mn bubbel dat ik in mn oversized witte tshirt ben bevallen waar ik in wakker werd, totaal geen seconde over na gedacht om me om te kleden 😅 maar had toen en nu weer een soort pjyama overhemd van de primark, met knoopjes helemaal te openen en viel net over mn bil (paar maten groter gekocht, lekker losjes) En stuk goedkoper dan speciale bevaljurkjes enz

5 jaar geleden

Ik had een extra grote t-shirt van mijn vriend mee, bikini voor in bad, vesten die makkelijk open konden. Uiteindelijk bikini eerst nog wel aan gehad, maarja, in natte bikini op bed wou ik niet, bikini uit een test van de tijd niks meer aan gehad 🤪. Jurkje ziet er wel leuk en comfortabel uit 😄.

5 jaar geleden

Reactie op euvgenija

https://www.hetbevallingsjurkje.nl Ik heb deze al een tijdje en zit als ge ...
Deze zag ik idd ook maar helaas is mijn maat uitverkocht 😞

5 jaar geleden

Reactie op Jb123

Bij mn 1e zat ik zo in mn bubbel dat ik in mn oversized witte tshirt ben be ...
Ik ga kijken bij de primark! En idd een bevaljurk is best prijzig!

5 jaar geleden

Reactie op sabine1

Ik ga kijken bij de primark! En idd een bevaljurk is best prijzig!
En dan zal je zien dat je hem dus niet eens aan doet omdat je er totaal niet aan denkt. Zie mezelf nog liggen daar met witte tshirt met de tekst 'influencer' en blauwe sokken met vliegtuigjes erop... 🤣 Oja en ik had een beha aan en die deed de verpleegkundige (werd tijdens de bevalling medisch) omhoog over mn borsten om mn kindje op mn borst te leggen, lag voor geen meter! Dus wil nu echt geen beha aan tijdens de laatste fase. Ga nu wel mn man instrueren om aan mij te vragen of ik me miss nog wil omkleden...

5 jaar geleden

Dit is echt een aanrader en niet duur! Vaak uitverkocht, maar als je een mailtje stuurt dan sturen ze je maat op zodra hij binnen is en hoef je niet de hele tijd de website ik de gaten te houden. https://www.bonprix.nl/product/voedings-nachthemd-zwart-943160/?size=251236422&shop=51245&pointOfSaleLongId=4&isSizeUpdate=true#ProductSelectionSize

5 jaar geleden

Ik zie nu bij Next ook wat, dit heb ik dus van de primark maar dan minder lang: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st485330/947920?itm=947920#947920

5 jaar geleden

Wist niet dat het bestond maar bij mijn eerste ook niet aangehad veel in bad en douche doorgebracht en zonder kleding bevallen scheelt je dan echt helemaal niks!! Daarna badjaaangedaan toen ik ging douchen. Voordeel van thuis bevallen ;)

5 jaar geleden

Tijdens de bevalling trouwens extra belangrijk om kleding te dragen die niet broeierig wordt. Je bent behoorlijk intensief bezig, dan wil je niet nog eens extra gaan zweten door je kleding.

5 jaar geleden

Ik had van mijn 1 ste ook gewoon het T-shirt aan want je heb het zo warm en dan ben je echt niet bezig met wat je aan moet doen gaat allemaal zo snel dat je er niet mee bezig ben en nu ook gewoon of shirt aan of een van het ziekenhuis dat licht er aan

5 jaar geleden

Reactie op BabySept_2020

Dit is echt een aanrader en niet duur! Vaak uitverkocht, maar als je een ma ...
Dank je wel!!

5 jaar geleden

Daar zou ik mij helemaal niet druk om maken. Ik eindigde bij alle 3 de bevallingen met een bikini top☺ Je bent op dat moment zo druk bezig in je bubbel. Ik merkte niet eens dat ze mij volledig hadden uitgekleed en met koele doeken op mijn hoofd duwden omdat ik zo lag te zweten.

5 jaar geleden

Had bij de eerste een jurkje mee voor tijdens de bevalling. Gewoon iets makkelijks in een te grote maat. Na de bevalling uitgetrokken want vies en lekker naakt met de baby onder een dekentje. Over aankleden denk je later wel weer na. Dan wel een shirt wat makkelijk open kan. Maar tijdens de bevalling heb je dat nog niet nodig.

5 jaar geleden

Nooit van gehoord, een bevallingsjurkje! Ik heb een soort van groot nachthemd van de Zeeman gekocht, geen idee of het praktisch is, dat gaan we zien 😁

5 jaar geleden

Heb 2 grote nachthemden bij hema gekocht en voor na bevalling een doorknoop nachthemd van C&A. Lijkt me prima en als ik het zo lees eindig je vaak naakt😅

5 jaar geleden

Volgens mij is dit net zoiets als een billendoekjesverwarmer.... totaaaal niet nodig, maar als newbe moeder denk je dat het o zo handig is. En dat is precies waar deze handel op draait 😁

5 jaar geleden

Gewoon lekker helemaal naakt op naakt en dan een heerlijke deken er over heen

5 jaar geleden

Ik ga gewoon een tshirt aan hebben Want als ik terug kijk na mijn andere bevallingen was ik meer in bad of onder de doche dus vind ik het eigenlijk overbodig dure jurk te gaan kopen

5 jaar geleden

Misschien nog wel goed om bij stil te staan. Alles wat lager zit dan je heupen, wil je na de bevalling niet meer aan, dat is dan namelijk niet meer zo fris. Overigens de rest van je kleding waarschijnlijk ook niet, bevallen is best wel intensief, dus je kleding wordt er niet frisser op. Oké misschien sta je er het eerste uur nog niet heel erg bij stil, want dan zit je lekker samen met je baby in een bubbel. Maar toch, het wordt mogelijk wel wat plakkerig.