51 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op LvGSm

Ik heb het ook! Ik ben al gaan shoppen voor andere bh's. Heel blij mee zit ...
Grote cup of voedingsbh?

4 jaar geleden

Ja bij mij ook. Heb al een nieuwe bh gekocht, zit zooooveel beter. Vooral zonder de beugels is het echt een stuk fijner

4 jaar geleden

Ohja!! Ze doen zo pijn. Idd niemand mag er naar kijken. Had pas een paar nieuwe bhs maar die zitten niet echt lekker meer.. Zodra ik thuis ben gaat hij uit! Zit nu ook te denken moet ik dan nu een voedingsbh kopen??

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ja heb zelfde!! Word helemaal gek en als ik bh aan heb heb ik gevoel dat je ...
Ik ga morgen ook kijken voor andere bh’s. Mijne zijn ook al aan de kleine kant en de steun is niet meer geweldig. Ik heb er ook geen verstand van waar je op moet letten, maar ik wil naar de Hunkemöller gaan voor hulp. Ik vind het wel belangrijk dat het goed zit nl.

4 jaar geleden

Same here.. ik slaap al 2 weken met een sport bh, zonder haakjes en beugels, dat helpt erg goed!

4 jaar geleden

Reactie op DaantjeLana

Ik ga morgen ook kijken voor andere bh’s. Mijne zijn ook al aan de kleine k ...
Dan zou ik vooral niet! Naar hunkemoller gaan.. ik ging daar eerst ook altijd heen, en later eens naar livera geweest, zat enorm verschil in maat in, maar vooral in comfort. Livera is duurder, maar wel waar voor je geld. Maar dat is mijn mening.☺️

4 jaar geleden

Reactie op DaantjeLana

Ik ga morgen ook kijken voor andere bh’s. Mijne zijn ook al aan de kleine k ...
Ja ik wil daar ook heen inderdaad! Kunnen ze me goed helpen en alles opmeten😇

4 jaar geleden

Reactie op Ingridk

Ja verschrikkelijk en ik heb al niet zo weinig dus ik vind het vreselijk... ...
Snap ik hier t zelfde 😣😣

4 jaar geleden

Reactie op Mariamia

Ohja!! Ze doen zo pijn. Idd niemand mag er naar kijken. Had pas een paar ni ...
Ik heb wel al voedingsbh. Bij de eerste ben ik steeds maar “normale “ blijven kopen, maar ik ging toen echt van een B naar een E (tja weet ook niet waarom .. was echt way 2 much van het goede) Nu na 7 weken zit ik alweer op een cup maat groter en Vrees ik weer het ergste. heb dus gekozen voor de zachte, beugel loze voedingsbh van de h&m en het is een opluchting kn ik vertellen

4 jaar geleden

Reactie op mimimi37

Ik heb wel al voedingsbh. Bij de eerste ben ik steeds maar “normale “ blij ...
Welke heb je van dd hm? Wel een die meerekt? Die zoek ik namelijk ook

4 jaar geleden

Ik heb vooral het idee dat mijn (al vrij strakke) sportbh heel (oncomfortabel) strak begint te worden. En dan idd vooral die onderrand. Iemand nog tips voor fijne zwangerschaps sportbh’s?

4 jaar geleden

Sport bh zit heerlijk, maar als die uit moet.... 😯🤣

4 jaar geleden

Ik heb een voedingsbh's zonder beugels maar wel stevig genoeg vind ik van de prenatal. Ze zijn ook padded wat ik wel een must vind ivm je toch al niet kleiner wordende tepels haha https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/lingerie/prenatal-voedingsbh-padded-1094340025.html?cgid=21&dwvar_1094340025_kleurnaam_60=Grey%20Melee%20Dark#sz=24&start=25

4 jaar geleden

Zo herkenbaar! Ik kwam er vandaag achter dat mijn tepels dóór mijn padded BH en dóór twee lagen kleding te zien zijn. En jeuken!

4 jaar geleden

Mijne zijn ook al een cupmaat groter... Ik had toevallig nog BH’s liggen van toen ik wat zwaarder was, die pasten niet meer/waren te groot en los maar zijn nu perfect! Dus voor nu een prima tussenoplossing. 😉

4 jaar geleden

Reactie op Sem21

Welke heb je van dd hm? Wel een die meerekt? Die zoek ik namelijk ook
Ja een padded. Waren 2 voor €25

4 jaar geleden

Ik draag nu een sportbh van Hunkemöller omdat gewone niet lekker meer zitten. Bevalt prima dus nog maar een paar meer aanschaffen 😁

4 jaar geleden

Wat een verademing. Ik las vanmiddag hier de tip om sport bh of voedingsbh te dragen. Ik heb vandaag 6 uur gewerkt sinds ik weet dat ik zwanger ben en mn borsten deden zooo zeer. Nu ben ik 4+6.

4 jaar geleden

Bij de Zeeman waren een paar weken geleden sport hempjes met vulling erin en die zitten heel fijn!

4 jaar geleden

Hebben jullie dan ook een andere maat dan normaal gekocht? Ik ben aan het kijken voor een voedingsbh. Begreep dat die wel fijn zaten ☺️