51 Reacties

4 jaar geleden

Ja, echt heel strak, doet pijn. Ik heb net een aantal bh' s een maatje groter dan gewoon besteld bij mijn favoriete bh winkel bravissimo. Hele fijne winkel voor dames met grote borsten. Is wel in Engeland, maar ze leveren hier ook. Heb ook maar gelijk een voedingsbh besteld, ook in een maatje groter.

4 jaar geleden

TIP!! Koop een zwangerschapsbh! Sport bh's zitten vaak strakker en echt niet prettig. Ik ben nu 6+3 en ook mn zwangerschapsbh aangetrokken...wat een opluchting 😅

4 jaar geleden

Ow gelukkig ben ik niet de enige. Alleen begint mijn BH me nu pas te irriteren. Ben al 13+5. Toch maar eens verder kijken. Heb nu ook last van een strakke spijkerbroek. Hebben jullie dat ook? Dat je blij bent om alles wat strak zit weer gauw uit te doen?

4 jaar geleden

Wat grappig, ik ben 9.5 week en heb nog nergens last van. Heb een grote cup van mezelf maar pas al m'n bhs nog!

4 jaar geleden

Ik net 6cweken en al een cup groter. Gelukkig nog oude bus liggen van 10 kilo zwaarder destijds

4 jaar geleden

Ik werk in een lingerie zaak en bij iedere vrouw gaat het anders. Voelt de bh niet meerprettig ga dan even naar de winkel en laat je opmeten. Koop nu nog geen voedingsbhs want die geven voor nu veel te weinig steun. Die heb je pas nodig als de kleine bijna komt.

4 jaar geleden

Ik heb bij de zeeman van die zwarte topjes gehaald. Lijkt een beetje op een sport bh. Met 4 weken begonnen mijn borsten aardig zeer te doen. Nu 10+3 en nog steeds pijnlijke borsten. Door het dragen van die topjes hebben ze meer vrijheid en heb ik er niet veel last van. Ook tijdens het werk niet. (Thuiszorg) Ik zeg: lekker laten hangen en geen strakke bh's:D

3 jaar geleden

Bh idd voelt strak tempels doen pijn ook als ik spring of op me buik slaap zal snel nieuwe comfortabele Bh moeten halen want de striemen staan op me rug van knellen is ook niet goed ook

3 jaar geleden

Bij de zeeman heb je verlengstukken voor je bh! Scheelt een paar cm, dus veel minder strak!

3 jaar geleden

Lekker zwangerschapsbh’s dragen die hebben geen beugels! Die zitten echt een stuk lekkerder en daar past alles in haha😜

3 jaar geleden

Bij de Hema hebben ze hele fijne bh’s. 2 voor 19€ Toevallig van de week een paar nieuwe/ grotere 🙈😂 aan moeten schaffen.