22 Reacties

5 jaar geleden

Zo vaak verwissel ik ze niet. Ik sterliseer ze en gebruik ze eigenlijk eindeloos? Hier ook bibs spenen. Bevallen goed en kun je op heel veel plekken online bestellen. Ik heb ze vooral omdat ze mooi zijn en niet van die stomme teksten of figuurtjes erop hebben.

5 jaar geleden

Ik bestel de Bibs ook online :) en verwissel ze ook niet zo vaak eerlijk gezegd.. op een gegeven moment gaat het speentje er slechter uitzien, verkleuren of los zitten, dan is het wel echt aan vervanging toe!

5 jaar geleden

Hier gebruiken we ook bibs, andere speentjes hoeft ze niet

5 jaar geleden

Hier ook Bibs. Was aangeraden vanuit het ziekenhuis omdat die het beste worden geaccepteerd. Ik bestel ze online en vervang ze inderdaad elke 6 weken

5 jaar geleden

Me zoontje gebruikt ook Bibs speen en wil geen andere speen. Bestel ze gewoon online! Ik verwissel het ook niet alleen steriliseer het

5 jaar geleden

Ik verwissel om de 4 weken. Door de zuigkracht wordt namelijk het speentje groter! Wist ik ook niet tot mijn vriendin mij erop wees

5 jaar geleden

Mijn zoontje accepteert pas sinds 2 weken een speentje, maar heeft ook net zn duim ontdekt dus hij zuigt momenteel meer op zn duim dan een speen. Jammer want ik vind die bibs speentjes ook zo leuk! Ik heb er 8 liggen en elke keer als hij m uitspuugt kook ik m uit. Maar dat ivm spruw.

5 jaar geleden

Onze dochter (9weken) gebruikt sinds 2 weken een bibs speen. Ze accepteerde ze eerst niet en ging kokhalzen. 's nachts heeft ze wel nog haar Difrax vlinderspeen. Wij kunnen perfect wisselen tussen de 2, ze toont ook geen voorkeur meer. Wij wisselen ze ook niet zo vaak als aangeraden is. Er liggen er hier 5 in huis dus ik weet niet welke hoeveel al gebruikt geweest is 😅

5 jaar geleden

Om de 4 a 6 weken gooi ik ze weg en vervang ik de bips spenen. Fijne speentjes!

5 jaar geleden

Mooi zijn ze hè 😍 Ik gebruik drie verschillende soorten door elkaar, de Philips Avent blijft toch wel favoriet hier.

5 jaar geleden

Wat fijn om al die reacties te lezen. Ik heb er al een paar in mijn winkelmandje staan. Ik zag glow in the dark speentjes van Bibs heel benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik heb wel veel erover gelezen nu. Het is echt rubber en die kan uitzetten als het op gegeven moment te vaak gebruikt is. Het kan gaan scheuren, dat is minder als je baby op dat moment erop aan het sabbelen is. Ik zou toch aanraden ze te vervangen. Maar natuurlijk doen wat goed bij je voelt en je baby past.

5 jaar geleden

Reactie op C. Zomerdijk

Wat fijn om al die reacties te lezen. Ik heb er al een paar in mijn winkelm ...
Glow in the dark speen is echt super! Alleen het ringetje geeft licht, heel fijn. Scheelt een hoop gezoek midden in de nacht. En indd bibs is hier ook de enige speen die hij accepteert!

5 jaar geleden

Ik heb de wubbanub met diertje. Deze pakte hij meteen. De bibs daarentegen niet, ook de difrax niet. Alleen de avent speen nog.

5 jaar geleden

Mijn meisje wil alleen de bibs speen, andere vormen spuugt ze uit.. qua flesje maakt het niet uit. Bibs kun je ook gewoon online kopen maar ik zou wel gewoon 4 weken aanhouden om van speentje te wisselen

5 jaar geleden

Hier ook bibs speentjes en super tevreden. Ivm aanhoudende spruw koken we die dingen volledig suf elke dag, ze heeft er steeds 2 in gebruik om en om. Na 6 weken zijn die 2 speentjes ook echt ‘op’ maar vind het bizar hoe goed ze het houden. En de kleurtjes zijn zooooo leuk! Heb de volgende 6 stuks al klaarliggen omdat ik gewoon niet kon kiezen qua kleuren!

5 jaar geleden

Ik heb een bibs abonnement ik krijg elke 2 maand 2 nieuwe spenen

5 jaar geleden

Reactie op JessicaVanRoemburg

Zo dat is handig

5 jaar geleden

Reactie op JessicaVanRoemburg

Vanuit welke website?

5 jaar geleden

Reactie op VogelsT

Vanuit welke website?

5 jaar geleden

Ik doe er ook langer mee omdat m'n zoon eigenlijk helemaal niet vd spenen is en dus niet zo veel gebruikt dus gaan ze langer mee