409 Reacties

4 jaar geleden

Ik pas week 9. Nog 4 weken wachten 🙈

4 jaar geleden

Ik week 6+4 (ivm eerdere miskraam)

4 jaar geleden

Hoi, Ik ben nu 5+2 en heb mijn echo 18/3 dan ben ik 9+2 kan echt niet wachten tot de eerste echo!

4 jaar geleden

Ik heb 28 februari mijn eerste echo, ben dan 8 weken zwanger. Mijn verloskundige vertelde dat eerder een echo alleen voor medische redenen is.

4 jaar geleden

4+5 en gister bij 5+5

4 jaar geleden

Ik ook over 4 weken pas.. ben nu tussen de 4 en 5 weken..

4 jaar geleden

Vandaag met 5 wkn en 3 dgn ivm eerdere miskraam

4 jaar geleden

Ik heb 5 maart mijn echo dan ben ik bijna 9e weken

4 jaar geleden

Ik zit nu op 4+6 erste echo is bij mij in de 2e week van maart 😀 kan niet wachten!!

4 jaar geleden

Reactie op dsr89

Ik heb 28 februari mijn eerste echo, ben dan 8 weken zwanger. Mijn verlosku ...
Ja mijn verloskundige zei dat het eerder ook niet nodig was. Daarom was ik nieuwsgierig waarom sommige m wel al zo vroeg hebben

4 jaar geleden

Vanaf 8 weken is normaal! Alleen wanneer dat echt nodig is of bijv. bij eerdere miskramen wordt volgens mij een echo eerder gepland.. maar vanaf week 8 kun je ook al veel meer zien! Ik heb hem de dag dat ik 8 weken zwanger ben, 11-3. Dat vind ik al op tijd, al zou iedereen hem het liefst de volgende dag al hebben. Maar hoor ook genoeg meiden die hem pas met 9 of 10 weken hebben! 🍀

4 jaar geleden

Ik heb maandag de eerste echo dan ben ik 7 weken zwanger. Hij is nu een week eerder ivm eerdere miskraam.

4 jaar geleden

Ik heb mijn echo aankomende week bij 6+2. Dit krijg ik alleen maar, omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad. De eerste keer zou ook pas bij 8 weken zijn. Duurt eeuwig. Zelfs die 6 weken. Sterkte met wachten!

4 jaar geleden

Wij 25 februari, met 6 weken 😊

4 jaar geleden

Ik heb met 6+2 de eerste echo gehad, gewoon voor de leuk bij de kennismaking met de verloskundige. Over 4 weker de termijn echo!

4 jaar geleden

Maak je maar niet druk 8 weken is normaal bij 6 weken is het uitzondering of je moet er zelf om vragen en zelf betalen. Ik heb pas mijn eerste echo met 11 weken en dat is ook pas over 4 weken. Ik snap dat moeilijk is om te moeten wachten maar jij hebt de echo zelfs eerder dat ik😜

4 jaar geleden

vandaag afspraak gemaakt voor met 8 week dus heb hem 18 maart staan ben benieuwd🥰

4 jaar geleden

Hooi hooi Vandaag 7 weken en we hebben vanavond de eerste echo!! Super spannend, ben de hele dag al zenuwachtig, komt ook omdat ik de laatste twee dagen niet meer misselijk ben😅😅 wel heel moe etc Ben zo benieuwd 😍

4 jaar geleden

Ik had geluk dat ze dachten dat ik bijna 8 weken was maar het bleken er 6 te zijn🤣🤣dus was aangename verassing en kloppend hartje gezien😍

4 jaar geleden

Reactie op ariellafenne

Ja mijn verloskundige zei dat het eerder ook niet nodig was. Daarom was ik ...
Ik heb ook “pas” bij 7+5. Eerste kindje en geen reden om het eerder te doen.. wachten is vervelend maar eigenlijk is het positief 🥰