409 Reacties

4 jaar geleden

Heb mijn eerste echo pas 3 maart als ik 8+2 weken ben! Kan niet wachten😍😁

4 jaar geleden

Ik met 7,5 week bij de gynaecoloog, mocht zelfs niet voor de 7 weken komen mits ik klachten krijg.

4 jaar geleden

Reactie op drenth

vandaag afspraak gemaakt voor met 8 week dus heb hem 18 maart staan ben ben ...
Wij hebben hem op dezelfde dag😍

4 jaar geleden

Ik heb hem morgen ook met 6 weken. Puur omdat we nieuwsgierig zijn en willen weten of het goed is. Moeten het dan wel gewoon zelf betalen en doe het ook bij een echobureau en niet bij de vk. 4 maart de eerste echo bij de vk.

4 jaar geleden

Ik pas als ik 12 weken ben bij de gynaecoloog voor mij geen verloskundige. Ben nu 6+3

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Vanaf 8 weken is normaal! Alleen wanneer dat echt nodig is of bijv. bij eer ...
Volgens mijn menstruatie zelfs 9 weken als ik de echo krijg (alleen ik weet zelf dat ik dan pas 8 weken ben ;)).. wachten duurt altijd laaaang.. 🥰

4 jaar geleden

Hai, ik ben ook precies 5 weken vandaag en heb 12 maart me eerste echo dus ook met 8 weken... alleen heb ik sinds vandaag licht bloedverlies dus krijg ik miss eerder een echo

4 jaar geleden

Ik krijg de eerste echo met 10.4 wkn. Ben nu 6.5 wkn zwanger. Komende dinsdag wel 1e afspraak bij verloskundige.

4 jaar geleden

Bij ons is de eerste echo op 4 maart ik zou dan ook 6+5 zijn. Langer wachten kon ik echt niet meer haha!🙈

4 jaar geleden

Ik heb overmorgen mijn eerste echo. Ben dan 6+5. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook pas met 8 weken bij de verloskundige. Maar kwamen met 18 weken erachter dat het niet meer levensvatbaar was. En na de bevalling afgelopen november bleek hij met 14 á 15 weken al overleden te zijn (net na mijn laatste controle). Mijn lichaam gaf helemaal niets aan. Voelde me goed, maar de hormonen gingen wel door. Dus door dit alles ben ik door verwezen naar de gynaecoloog.. Heb ik vaker controles. Voor mij een hele geruststelling.

4 jaar geleden

27-02 eerste echo ben dan 8 wkn

4 jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo bij de gynaecoloog met 7+2 weken. 10 maart pas, dus duurt nog zoooooo lang 😒

4 jaar geleden

Wij hadden met 6 weken in het zkh omdat we in het najaar onderzoeken naar fertiliteit hebben gehad. Dit was nog een service van de zaak, ik ga nu over naar de verloskundige!

4 jaar geleden

Gisteren gehad ,precies 7 weken 🥰

4 jaar geleden

Ik ben 6+5 vandaag heb pas 9 maart echo dan ben ik 9+3 weken dus zit ik in me 10de week en dan pas eerste echo.

4 jaar geleden

Hier is het normaal tussen week 8-10

4 jaar geleden

Hier met 8 weken

4 jaar geleden

Jeetje wat vroeg allemaal! Ik moet wachten tot 10+5 voor mijn eerste echo. Had 'm graag eerder gehad, maar helaas doen ze dat bij mijn VK niet.

4 jaar geleden

Ik heb het aankomende vrijdag dan ben ik 7+3 wkn.. vind het zo spannend want ben echt benieuwd! 😌

4 jaar geleden

Met 8 weken. 5 maart