409 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Volgens mijn menstruatie zelfs 9 weken als ik de echo krijg (alleen ik weet ...
Haha, wat leuk. Ik heb ongeveer hetzelfde. Als ik op de menstruatie afga zou ik op 13 maart 8+4 zijn, maar mijn ovulatie was later, dus ben ik er bijna zeker van dat ik 13 maart pas 8 weken ben!

4 jaar geleden

Reactie op domiiniiquee

Hai, ik ben ook precies 5 weken vandaag en heb 12 maart me eerste echo dus ...
Dan lopen wij ongeveer gelijk! Ik heb 13 maart mijn eerste echo en ben dan ook precies 8 weken!

4 jaar geleden

Reactie op Mrsha92

Ik heb mijn eerste echo bij de gynaecoloog met 7+2 weken. 10 maart pas, dus ...
Wat een leuk truitje!! Waar heb je dat gekocht?:)

4 jaar geleden

Met 8+5 weken :-)

4 jaar geleden

9 maart de eerste echo en ben dan 6,5 week, dit vanwege het fertiliteit traject.

4 jaar geleden

Ik had mijj eerste echo gisteren bij 6w+2dagen maar dat was ivm een eerdere miskraam... Volgens mij is bij 8 weken normaal. Dan mag ik ook weer :)

4 jaar geleden

Ik mag morgen. Volgens eigen berekening 7+3

4 jaar geleden

Ik heb vanavond een (vertaliteits) echo om te bepalen hoe ver ik ben in de zwangerschap. Dit omdat mijn cyclus zo onregelmatig is, dat het moeilijk te bepalen is. De verwachting licht nu tussen 7 a 9 weken. Heel spannend! Bij mijn VK kan je ook zonder medische reden ern vertaliteitsecho aanvragen. Dit kost zo'n €35,- . Wellicht kan dit bij jouw VK ook?

4 jaar geleden

Reactie op Sesame

Ik had mijj eerste echo gisteren bij 6w+2dagen maar dat was ivm een eerdere ...
Was er bij jou al iets te zien zo vroeg ?

4 jaar geleden

Ik heb maandag 24 februari mijn eerste echo en dan ben ik 7 weekjes en 1 dag🌸💕

4 jaar geleden

Hoii. Ik ben vandaag ook precies 5 weken. En heb de echo op 2 maart. Wellicht dat het komt omdat ik middels IUI zwanger ben. De echo is in desbetreffende kliniek.

4 jaar geleden

Heey! Ik ben nu 6 weken en heb de eerste echo op 9 maart dus ook bij 8 weken. Spannend!

4 jaar geleden

Ik ook bij 8 weken! Maar mijn vriendinnetje is verloskundige dus kon gelukkig bij haar al kijkje nemen met 5 weken. Morgen de eerste afspraak :)

4 jaar geleden

Wij hebben op dezelfde dag! Hoe laat heb jij de echo? Ik om 11.15 uur.

4 jaar geleden

Mijn eerste echo was met 5 weken. kwam er al vroeg achter dat ik zwanger was dus gelijk de verloskundige gebeld. Maar ze zagen nog weinig dus nieuwe afspraak gemaakt 2 weken later ( was toen 7 weken ) en nu heb ik 10 maart mijn 3e echo 🥰💖💙

4 jaar geleden

Ik heb 9 maart mijn eerste echo en ben dan 7 weken + 4 dagen. Spannend!

4 jaar geleden

Bij 8+4, op 17 maart. Nog kleine 4 weken wachten 🍀

4 jaar geleden

Ik ben ook 5 weken zwanger nu en heb met 7 weken de eerste echo xxx

4 jaar geleden

Dan lopen wij ongeveer gelijk! Ik heb 13 maart mijn eerste echo en ben dan ...
Jaaa, ik loop ook met jullie! Vandaag precies 5 weken, 11-3 echo.

4 jaar geleden

Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad en tot onze verbazing zijn het er twee, twee mooi kloppende hartjes 🥰 kindjes nummer 2 en 3