93 Reacties

4 jaar geleden

Maak je echt niet druk. Ik heb het zelfde verhaal hier.

4 jaar geleden

Hallo, Ik heb precies hetzelfde, waardoor ik me zorgen maak. Ze zeggen wel dat ieder anders is en ervaart. Sommige meerdere kwaaltjes en anderen niet. Ben nu 6+1 en geen gevoelige borsten meer, geen hoofdpijn, misselijkheid steeds minder. Wil steeds weer een test nemen maar ben bang dat ik teleurgesteld word en dat er opeens staat "niet zwanger". Heb volgende week de 21e me eerste echo dus fingers crossed dat alles in orde is. Enige wat ik jou en mezelf kan andviseren is, toch proberen te genieten van de zwangerschap en blijven hopen en geloven dat alles goed komt/is. Ieder is en ervaart her anders dus komt goed! Probeer er niet al teveel over te denken, piekeren.

4 jaar geleden

Ik ken het gevoel, Ik zal heel blij zijn als het 25/2 is en we voor onze eerste echo bij de gynaecoloog zijn ☺️ Bij mijn dochter was ik misselijk van dag 1 tot week 39. En nu, mijn borsten zijn super gevoelig en als ik te snel rechtsta of te lang rondloop voel ik me draaierig en ik ben super snel moe. Maar helemaal niets misselijk 🤔 Probeer rustig te blijven, niet te veel stressen. Wanneer moet je voor een echo?

4 jaar geleden

Reactie op zilverwenneke

Ik ken het gevoel, Ik zal heel blij zijn als het 25/2 is en we voor onze e ...
Ik heb 9 maart de eerste echo en daarna 24 maart termijn echo en daarna meteen intake gesprek. Ik heb ook eigenlijk nergens last van is meer dat me ongesteldheid uit bleef dat ik zwangerschap test deed afgelopen donderdag. Ben nu 5 weken en 5 dagen volgens mij.

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ik heb 9 maart de eerste echo en daarna 24 maart termijn echo en daarna met ...
Ik ben waarschijnlijk 6w+5d Onze eerste afspraak met echo 25/2. Nog geen verdere afspraken 😕 Het is ook wel goed om geen bijwerkingen te hebben van de zwangerschap, aangezien we het nog niet willen vertellen tegen mijn dochter tot na de eerste echo ☺️ Ze is 14jaar, en het wordt stilletjes aan moeilijk om te verbergen, moest ik ook nog voortdurend misselijk zijn en met hoofdpijn op bed liggen zou ze wel de link leggen denk ik 😁

4 jaar geleden

Hier ook (gelukkig?) bijna geen last van bijwerkingen..

4 jaar geleden

Niet druk maken, maar snap hem zeker! Ik heb het ook wel... bijna geen klachten hier ook en nog super pril zwanger😊 Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die bijna geen of geen klachten hadden. Bij sommige kwam het later alsnog, bij sommige bleef het weinig. Ieder mens en iedere zwangerschap is uniek! 🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Dit laat me nu al zo veel beter voelen! Dankjewel echt waar want moe ben ik wel en misselijk zo af en toe maar dan ga ik me daar minder zorgen om maken.

4 jaar geleden

Hi, Ik doe om de week ongeveer een bloedname bij de huisarts. Zo kan de arts zien of je HCG waarden mooi stijgen en ben je zelf wat geruster.

4 jaar geleden

Reactie op Jessicad-24

Hi, Ik doe om de week ongeveer een bloedname bij de huisarts. Zo kan de ...
Nooit eerder van gehoord, wat houdt dat precies in? Want mijn huisarts heeft me meteen doorgestuurd naar verloskundige.

4 jaar geleden

Ik ben nu 6+3 zwanger en heb af en toe gevoelige borsten en ga iets eerder naar bed dan normaal. Verder helemaal nergens last van terwijl ik met mn dochter hele dagen plat lag. Ik zou er vooral van genieten dat je je goes voelt😃

4 jaar geleden

Ik ga ongeveer 1x per week naar haar toe en trekt ze bloed bij me. Dan kan zij aanduiden wat nodig is om na te kijken. Ik laat dan meestal het zwangerschapshormoon (hcg) en mijn ijzerwaarden nakijken. Er moet wel telkens een volledige week tussen een bloedname zitten om een betrouwbaar resultaat te hebben. Hcg week 5: 500+ Hcg week 6: 6000+ Het week 7: 31000+ Door dit te doen ben ik nu echt veel geruster!

4 jaar geleden

Reactie op Mirel

Ik ben nu 6+3 zwanger en heb af en toe gevoelige borsten en ga iets eerder ...
Kijk dit laat me zo veel beter voelen. Durfde topic ook niet te beginnen maar ben zo blij met deze app dat je alles kan bespreken. Is ons eerste kindje en is nog zo nieuw voor ons.

4 jaar geleden

Reactie op Jessicad-24

Ik ga ongeveer 1x per week naar haar toe en trekt ze bloed bij me. Dan kan ...
Ik ben rond 14.00 thuis van werk dan zal ik wel is naar dokter bellen of dat kan.

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Kijk dit laat me zo veel beter voelen. Durfde topic ook niet te beginnen ma ...
Voor ons Is het ook allemaal nieuw, dus ben ook blij dat zulke apps bestaan! Hoop dat dit je al wat geholpen heeft!🌸

4 jaar geleden

Ik heb ook nergens last van, zelfs niet van gevoelige borsten of iets. Echt 0 🙈 bij mijn zoontje toen precies hetzelfde verhaal en die is ondertussen 2 en half jaar! Ik test gewoon af en toe, dat maakt mij zekerder. Maar het hoeft dus helemaal niks te betekenen, iedere zwangerschap en bij iedereen is het anders!

4 jaar geleden

Reactie op Jessicad-24

Voor ons Is het ook allemaal nieuw, dus ben ook blij dat zulke apps bestaan ...
Ja al heel veel kan nu met gerust hart naar werk toe gaan

4 jaar geleden

Ik heb ook nergens last van, zelfs niet van gevoelige borsten of iets. Echt ...
Ik ken het fenomeen gevoelige borsten ook niet nee. Alleen als ik wat harder op de zijkant van mijn linkerborst druk, dan voel ik iets.. dus het is iets gevoeliger, maar dan moet ik wel echt hard drukken 😂😂

4 jaar geleden

Ik snap heel goed je onzekerheid! Zelf heb ik soms last van kwalen en dan ineens weer een halve dag niet...help denk ik dan! Maar zolang je geen bloed verliest gaat alles goed! Het zijn de eerste weken dus de een heeft al direct vervelende klachten, bij de ander begint dat pas later. En ik moet zeggen dit forum helpt ook niet echt mee, je kunt jezelf er helemaal gek mee maken vind ik. Je leest zoveel narigheid dat je haast denkt dat het niet klopt dat het bij jou zo "makkelijk" gaat! Maar juist de meiden waarbij dingen niet goed gaan die lees je op internet. Want die moeten hun verhaal kwijt, wat ik ook zeker snap! Maar daardoor krijg je een beetje een vertekend beeld denk ik. Want de meiden waarbij alles vlot gaat die hebben minder te melden in het forum dus je ziet nu eenmaal meer nare verhalen dan goede. Ik zat in het begin alles te lezen maar ik heb het nu wat meer losgelaten want ik merkte dat ik er heel onrustig van werd. Je hebt er geen invloed op, gaat het mis dan gaat het mis. Moeilijk is het hoor, in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!

4 jaar geleden

Reactie op Loeb89

Ik snap heel goed je onzekerheid! Zelf heb ik soms last van kwalen en dan i ...
Same! Alles wat je typte zo voel ik me ook! Jij ook gefeliciteerd mop!♥️♥️