93 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde. Vannacht slecht geslapen omdat ik van best veel klachten naar nauwelijks klachten ben gegaan. Gelukkig nu weer een klein beetje gerust ik had vorige week de clear blue met indicator gedaan. Die telt vanaf conceptie vorige week gaf hij zwanger 1-2 weken aan en vandaag zwanger 2-3 weken. Ik heb 5 maart de eerste echo denk dat ik ook ga vragen om ergens tussen die 3 weken in nog bloed te mogen prikken. Want mijn gevoel gaat op en neer ene moment helemaal gerust andere moment totaal in de stress. Ik wil het niet maar Ja wat die je eraan?

4 jaar geleden

Ik heb al 4 keer een test gedaan omdat ik ook helemaal nergens last van heb..

4 jaar geleden

Reactie op mpp339

Ik heb al 4 keer een test gedaan omdat ik ook helemaal nergens last van heb ...
Hier ook 🙈

4 jaar geleden

Ik ben nu 5,5 week en behalve wat opgezetten borsten nergens last van. Ik zou zeggen lekker van genieten en de echo afwachten :)

4 jaar geleden

Reactie op mpp339

Ik heb al 4 keer een test gedaan omdat ik ook helemaal nergens last van heb ...
Haha same here 🙋‍♀️

4 jaar geleden

Toch ook maar even melden. Ervaar precies hetzelfde : zo weinig 😘

4 jaar geleden

Met vijf weken had ik ook bijna geen klachten, nu de zesde week word ik al van water misselijk. Het kan allemaal zo veranderen, maar ook als je weinig kwaaltjes hebt hoeft dat niets verkeerds te betekenen :).

4 jaar geleden

Hi Meis, Ik ben 4-5 weken zwanger. Ik heb ook bijna geen last van klachten. Alleen wat gevoelige borsten en wat krampjes in me buik, maar dat hoort erbij. Laat je niet gek maken! Mijn moeder had ook weinig tot geen klachten. Misschien wat minder de topics lezen?🖤

4 jaar geleden

Reactie op Young mommy to be

Hi Meis, Ik ben 4-5 weken zwanger. Ik heb ook bijna geen last van klachte ...
Ik probeer nu ook topics die daar over gaan meteen te ontvolgen zodat ik ze niet lees inderdaad. Iedereen heeft weer unieke zwangerschap en moet ik even aan wennen. Komt wel goed als ik 9 maart echo heb maar duurt nog zo lang. Dacht eigenlijk dat net 6 weken al zou zijn maar daar zit ik nu al op.

4 jaar geleden

Reactie op MaggyP

Met vijf weken had ik ook bijna geen klachten, nu de zesde week word ik al ...
Bij mij ook hetzelfde... nu bijna 7 weken en afgelopen dagen bijna heel de dag door misselijk. Onwijs moe en lamlendig. Tot 6 wkn en 2 dgn nergens last van gehad dus kan per dag verschillen als je het mij vraagt.

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ik probeer nu ook topics die daar over gaan meteen te ontvolgen zodat ik ze ...
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden Tess! Haast geen klachten en pas 11-3 echo... Maar laten we het zo zien, geen nieuws (oftewel geen super heftige krampen of bloed met stolsels) is goed nieuws! 🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Dan kunnen wij elkaar de hand schudden Tess! Haast geen klachten en pas 11- ...
Ja inderdaad! Ik de 9de en 24ste! Werk weet het ook en vrijdag me schoon ouders zeggen. Heel spannend!

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ja inderdaad! Ik de 9de en 24ste! Werk weet het ook en vrijdag me schoon ou ...
Ooh die erna staat ook al gepland? Dat is bij mij niet zo.. Wij hebben nog niemand iets verteld, super lastig!! Ouders willen we pas na 8 weken, de rest pas na 12 weken.. duurt nog zo lang 😂

4 jaar geleden

Ik heb tot nu toe ook geen klachten.. op iets vermoeidheid na en dat ik iets krampen heb bij niesen of hoesten. Bij m'n vorige zwangerschap werd is pas na 6 weken misselijk. Dus dat kan nog komen. Maar bij elke zwangerschap is dat verschillend. Dus wil me niet druk gaan maken daarover. Je maakt jezelf dan helemaal gek. Helaas nog even geduld hebben tot de 21e of alles goed zit.

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ooh die erna staat ook al gepland? Dat is bij mij niet zo.. Wij hebben no ...
Ja 9de is eerste echo en 24ste is termijn echo en intake gesprek. En daarna plannen we verder ik ben al blij dat 2 in 1 maand is. Ja ik kab niet wachten om te zeggen want was niet helemaal gepland en we redden het financieel wel maar houden niet veel over dus wil met me schoonouders om de tafel zitten met wat moeten we beste doen. En denken nu ook aan om een huis te kopen. En komt veel bij kijken. En ik zeg steeds schoonouders want ik heb al 7 jaar geen contact meer met mijn familie. Dus me schoonfamilie is zeg maar ook mijn familie😇

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ja 9de is eerste echo en 24ste is termijn echo en intake gesprek. En daarna ...
Aaah zo! Ja bij ons is de intake al tijdens de eerste echo, en denk dat daarna gewoon de termijn echo voor 3 weken later gepland wordt.. ik hoop vooral gewoon de 8 weken te redden, daarna zie ik wel verder ;) Bij ons was het juist wel heel erg gepland! Waren nu een maandje of 7 bezig, dus super blij dat het nu raak was!! Er komt zeker veel bij kijken, maar als je het echt wil, dan komt het goed! En ondanks dat je geen contact met je familie hebt, toch super fijn om een schoonfamilie te hebben waar je bij terecht kan ❤️

4 jaar geleden

Ik heb op buikkramp na nergens last van. Heb even last gehad van pukkels, nu ook niet meer. Mijn borsten zijn onveranderd, doen geen zeer, ik ben niet misselijk nooit geweest. Niks. Zolang ik niet ongesteld word probeer ik te genieten. Ben nu 6+1 en heb 20e een echo.

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Aaah zo! Ja bij ons is de intake al tijdens de eerste echo, en denk dat daa ...
Ja ben daar heel erg blij mee ze behandelde me vanaf dag 1 al als familie. Ik wil het ook zo graag tegen iedereen zeggen omdat de kans dat ik zelf kinderen kon krijgen heel klein was in verband met chemos die ik jaren heb gehad naar nu ben ik 2 jaar kankervrij. (Heb leukemie dus blijft altijd tricky) maar omdat ik het alw kind heb gekregen ben ik van alles af ben het ontgroeid maar moeten het dus goed in de gaten houden allemaal. Daarom willen we het ook zeggen na de echo als alles goed is dus hebben dit shirt besteld omdat me vriend en ik allebei van harry potter houden😇

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ja ben daar heel erg blij mee ze behandelde me vanaf dag 1 al als familie. ...
Ooh wat heftig zeg! Fijn dat ze alles extra in de gaten gaan houden, maar al super mooi dat je überhaupt zwanger hebt mogen worden! 🥰 ik ga voor je duimen dat alles goed mag blijven gaan 🤞 Leuk dat shirt ja! Wij zijn er maandag achter gekomen en waren gisteren 7 jaar samen, was een speciale dag dus.. heb voor vrijdag (Valentijnsdag) een leuk rompertje voor hem gekocht 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ooh wat heftig zeg! Fijn dat ze alles extra in de gaten gaan houden, maar a ...
Awh wat leuk! Gefeliciteerd wij waren gisteren 5 jaar🥰 samen en gaan op Valentijnsdag bij zijn ouders eten en hebben kaartje gehaald en baby setje.