93 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ooh wat heftig zeg! Fijn dat ze alles extra in de gaten gaan houden, maar a ...
Is wel ook heel toevallig!😂

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Is wel ook heel toevallig!😂
Jaa zeker! En wat nog toevalliger is, is dat ik altijd heb gezegd voor mijn 30e moeder te willen worden en deze maand was mijn laatste kans daarop 😂 zou nu een paar dagen na mijn 30e verjaardag uitgerekend zijn🥰 dus het kan alsnog ervoor!

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Awh wat leuk! Gefeliciteerd wij waren gisteren 5 jaar🥰 samen en gaan op Va ...
Oooh toevallig dezelfde dag ja

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa zeker! En wat nog toevalliger is, is dat ik altijd heb gezegd voor mijn ...
Awh wat leuk ja ik zei altijd liefste voor me 25ste en ik ben nu 23 dus dat zit helemaal goed! Mag ik vragen waar ergens je woont ik winterswijk maar is heel fijn om met je te praten! Zo jammer dat je hier niet prive kan praten haha

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Awh wat leuk ja ik zei altijd liefste voor me 25ste en ik ben nu 23 dus dat ...
Dan gaat dat zeker lukken inderdaad! Was ook eerder mijn wens, maar door studie en relatiebreuk liep het helaas niet zo.. daardoor wel ontdekt dat je leven niet te plannen valt! Ik woon in de buurt van Breda, dus toen ik je foto zag met VIB dacht ik meteen aan Very Important Brabander 😂😂 tot ik zag dat het Very Important Baby betekent haha! We kunnen elkaar wel gewoon een beetje volgen op het forum ✌️

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Dan gaat dat zeker lukken inderdaad! Was ook eerder mijn wens, maar door st ...
Wat leuk ik kom zelf ook uit brabant, breda maar ben daar al 7 jaar weg sinds ik 18 ben uit huis gegaan. En na studie hier terecht gekomen en vriend komt uit winterswijk dus dat we hier gingen samen wonen was wel logisch eigenlijk haha. Moeten we dit jaar allebei carnaval missen😔

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Wat leuk ik kom zelf ook uit brabant, breda maar ben daar al 7 jaar weg sin ...
Aaah toevallig zeg, wat grappig! Ja carnaval missen idd, maar met liefde! Ik zit er aan te denken lekker een weekendje weg te pakken buiten Brabant 🥳

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Aaah toevallig zeg, wat grappig! Ja carnaval missen idd, maar met liefde! ...
Als je nog keer weg wilt ik zeg je winterswijk en omgeving is genoeg te ontdekken. Sorry ben huisje aan opruimen en ga zo lasagne maken. Heb al jaren niet op maar opeens zin in

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Als je nog keer weg wilt ik zeg je winterswijk en omgeving is genoeg te ont ...
Hahaha heeeeerlijk, dat kan ik altijd eten hoor!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Hahaha heeeeerlijk, dat kan ik altijd eten hoor!
Ja heb echt cravings nu al haha!

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Wat leuk ik kom zelf ook uit brabant, breda maar ben daar al 7 jaar weg sin ...
Ik ook uit breda! 🥳

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Ik ook uit breda! 🥳
Leuk!! Ja ik nu niet meer woon al jaar in winterswijk🥰

4 jaar geleden

Ik heb ook haast geen symptomen .. geen zorgen maken!

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Ik ook uit breda! 🥳
Hee Pinkeltje! Wij komen wel veel overeen zeg! Zelfde cyclus, zelfde maand zwanger en zelfde regio 🥳

4 jaar geleden

Ik ben nu 6+5 ik had met 5 ongelooflijk last van me borsten maar verder nergens last van op buikkrampen na dan weer links dan weer rechts dan weer in het midden en volgens vk is dit normaal alles rekt op nu eindeloos wachten tot de 25 dan eerste echo met 8 +1

4 jaar geleden

Reactie op MH85

Hallo, Ik heb precies hetzelfde, waardoor ik me zorgen maak. Ze zeggen wel ...
Ik heb ook juist hetzelfde. Met 5w was ik heel misselijk. Is nu in week 6 veel minder. Vandaag 6+5 en mijn borsten doen ineens geen pijn meer. Ben zo onzeker...

4 jaar geleden

Ik ben 8 weken en 3 dagen zwanger en heb ook nergens last van behalve dat ik food cravings heb en behoorlijk moe ben. Ik was eerst ook gestrest tot ik bij de verloskundige was geweest en mij vertelde dat je niet persee overal last van hoeft te hebben ik vermijd nu ook veel de verhalen over miskramen om de stres te vermijden!

4 jaar geleden

Ik herken het ja. Ik ben nu 4+6 en heb 1,5 week last van mijn borsten gehad wat nu minderd. Verder voel ik wat kleine niet pijnlijke krampjes in mijn onderbuik.. 4 maart pas de echo! Je hoeft ook geen last te hebben natuurlijk, maar dat maakt je dan juist onzeker..

4 jaar geleden

Ik heb de twijfel dan niet omdat ik geen klachten heb, maar omdat ik best veel last van mijn buik heb. Ik heb continue een soort spierpijn gevoel onderin mijn buik en af en toe echt hele erge krampen. Verloskundige al gebeld, maar die zei dat het de banden om de baarmoeder en de baarmoeder zelf zullen zijn. Ook geen bloedverlies, dus zolang ik dat niet heb gok ik maar dat het goed is. Over 2 weken de 8 weken echo 🥰

4 jaar geleden

Ik ben tot nu toe 1 ochtend misselijk en draaierig geweest.. verder moe. Maar heb vooral last van obstipatie pfff daardoor ook drukkend gevoel in me linker lies erg vervelend.. dus als iemand tips heeft hoor ik het graag 😅😅🤗