93 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Ik ben tot nu toe 1 ochtend misselijk en draaierig geweest.. verder moe. Ma ...
Ik heb het zelfde kan met geen mogelijkheid naar de wc en zo'n pijn dat ik er gewoon bijna van flauw viel (niet gebeurd) had de vk maar gebeld en gevraagd wat te doen want ja zo moeilijk naar de wc gaan was niet leuk meer toen vertelde ze mij bieten sap kan helpen veel vezels lijnzaad olie of olijf olie een scheut in je yoghurt of iets anders en veel drinken maar als echt nog langer duurt huisarts bellen en dan krijg je een recept hopelijk heb je hier iets aan

4 jaar geleden

Reactie op Soetje

Ik heb het zelfde kan met geen mogelijkheid naar de wc en zo'n pijn dat ik ...
Thankss jaa vervelend he dat gevoel.. vooral die druk is.ook vervelend.. ook omdat je toch jezelf ook gek.maakt met gaat het allemaal wel goed... bedankt voor de tips.. ik ga het morgen eens allemaal uitproberem als ik er maandag nog zon last van heb ga ik wel even bellen!!

4 jaar geleden

Weer heel onrustig nu heel de dag niks gevoel niet misselijk en niet naar de wc moeten gaan. Sinds gisteren eigenlijk geen gevoel meer dat ik echt zwanger ben. Ik heb geen bloed dus dat is goed maar ben nu wel lichtelijk aan stressen ookal wil ik dat voorkomen.

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Weer heel onrustig nu heel de dag niks gevoel niet misselijk en niet naar d ...
Je hoofd kan je verschrikkelijk voor de gek houden! Ik heb ook 0-klachten, maar niets wijst erop dat ik niet meer zwanger zou zijn.. en bij jou ook niet.. Probeer er juist van te genieten dat je even geen klachten hebt.. en of het goed blijft gaan of niet, daar kun je niets aan doen en geen controle op uitoefenen. Je kunt eventueel testen als je dat fijn vind, maar de vraag is of je daar niet nog onzekerder van wordt.. dat wordt ik er namelijk wel van de laatste dagen 😊

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Je hoofd kan je verschrikkelijk voor de gek houden! Ik heb ook 0-klachten, ...
Ja ik probeer er gewoon nu niet teveel aan te denken maar moest even me ei kwijt. Ik heb pas 9 maart me eerste echo dus ben gewoon de dagen aan af wachten.🙈 duurt nog zo lang

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ja ik probeer er gewoon nu niet teveel aan te denken maar moest even me ei ...
Jaa en het is herkenbaar hoor! Ik denk dat we er allemaal wel last van hebben. Maar geen klachten betekent niet dat je niet meer zwanger bent.. zolang er geen klonters bloed en heftige krampen zijn, hoeft er niets aan de hand te zijn. Probeer dat tegen jezelf te blijven zeggen en zoek eventueel afleiding als dat wat helpt 😘

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa en het is herkenbaar hoor! Ik denk dat we er allemaal wel last van hebb ...
Pffieuw!! Gelukkig ik heb dasr geen last van merk gewoon niet veel nu en omdat nu navelstreng vormt en hartje klopt is het meer voor mij dat ik me daar zorgen over maak. Maar dankjewel dat je me rustig krijgt echt waar🥰 voel me een beetje een stress kip maar ja eerste kindje.

4 jaar geleden

Hoi tess ik heb soms ook een dag dat ik niks voel of iets maar dan een dag daarna kan ik me borsten niet eens aanraken het is in vlagen

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Pffieuw!! Gelukkig ik heb dasr geen last van merk gewoon niet veel nu en om ...
Jaa je moest eens weten hoe vaak ik om die geruststelling vraag of mezelf probeer gerust te stellen! En volgens mij hoeft het vormen van de navelstreng en het hartje niet per se klachten op te leveren hoor.. Volgens mij gaat het meeste gepaard met het hormoon hcg, je borsten die zich eventueel voorbereiden op borstvoeding en het groeien van je baarmoeder.. maar ik ken echt genoeg meiden die geen klachten hadden.. 🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op Happymom92

Hoi tess ik heb soms ook een dag dat ik niks voel of iets maar dan een dag ...
Ja precies dat! Ik ben blij dat ik niet alleen ben want lees zo veel over dat mensen zo misselijk zijn 3n zo veel pijn overal. Maar ik heb ook totaal geen last van me borsten. Ze zijn zeker gegroeid maar doen geen pijn!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa je moest eens weten hoe vaak ik om die geruststelling vraag of mezelf p ...
Dit maakt me nu al zo veel rustiger. Dankjewel! 🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ja precies dat! Ik ben blij dat ik niet alleen ben want lees zo veel over d ...
Mijn borsten doen ook geen zeer, zijn niet gegroeid, tepels zijn niet veranderd.... toch ben ik gewoon zwanger volgens de testen. Ik heb nog nooit van gevoelige borsten gehoord 😅

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Mijn borsten doen ook geen zeer, zijn niet gegroeid, tepels zijn niet veran ...
Tepels zijn niet gegroeid bij mij borsten wel en merk ik ook zeker wel en helemaal omdat me bhs nu al te klein zijn dus moet binnenkort nieuwe bhs kopen!

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Tepels zijn niet gegroeid bij mij borsten wel en merk ik ook zeker wel en h ...
Ik hoop ook vooral dat ze niet groeien, want ze zijn al super groot! Dus ook al zouden ze wat groeien, dan zou ik het niet merken denk ik...

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik hoop ook vooral dat ze niet groeien, want ze zijn al super groot! Dus oo ...
Dat heb ik dus ook al! Haha vind leuk dat we zoveel gelijke dingen hebben!

4 jaar geleden

Ik heb dus ook beetje rondgevraagd aan me moeder maar die had tijdens haar zwangerschap ook nergens last van. Ik ben zelf nog geen een keer misselijk geweest ik heb enkel soms last van kraampjes en wat vaker naar de wc en dan gevoelige borsten. Meer ook niet ik moet nog even wachten tot de 25e voor de eerste echo

4 jaar geleden

Reactie op Happymom92

Ik heb dus ook beetje rondgevraagd aan me moeder maar die had tijdens haar ...
Oeh spannend! Hoever ben je als ik vragen mag. Ik vandaag 6+2😇

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Mijn borsten doen ook geen zeer, zijn niet gegroeid, tepels zijn niet veran ...
Ben blij dat je zere borsten nog niet kent 😉. Ik heb vroeger met een pil al veel pijnlijke borsten gehad... toen dus overgestapt omdat ik elke maand een halve maand niet op mijn zij kon liggen en mijn man er dan dus ook niet aan mocht zitten... op dit moment zijn ze ook weer behoorlijk gevoelig en voelen al 2x zo zwaar als voor de zwangerschap 🙈 (6+2 weken)

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Oeh spannend! Hoever ben je als ik vragen mag. Ik vandaag 6+2😇
6+6 😀 wanneer heb jij je eerste echo?

4 jaar geleden

Reactie op Happymom92

Ik heb dus ook beetje rondgevraagd aan me moeder maar die had tijdens haar ...
Mijn moeder ook niet inderdaad. Die zegt altijd, ik heb me nog nooit zo goed gevoeld als tijdens mijn zwangerschap... dat is toch heerlijk! 🥰