93 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Happymom92

6+6 😀 wanneer heb jij je eerste echo?
Ik heb 9 maart eerste echo en dan 24 maart pas temijn echo Ik vondt het zo appart dat ik me eerste echo pas heb met 11 weken.

4 jaar geleden

Haha wees blij dat je amper last hebt... Ik heb alle symptomen die je maar (niet) kan wensen 🙈 Iedere dag misselijk, hele zere borsten, vaker plassen, krampen in de onderbuik... vrijdag voor het eerst naar de Verloskundige dus ik ben heel benieuwd hoever ik exact ben :-)

4 jaar geleden

Haha wees blij dat je amper last hebt... Ik heb alle symptomen die je maar ...
Awhh mop! Nu wil ik je een knuffel geven en warme coco!🥰 spannend dat je vrijdag al gaat ik moet nog paar weekjes wachten

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ik heb 9 maart eerste echo en dan 24 maart pas temijn echo Ik vondt het z ...
Ik heb dat vaker gelezen maar misschien was er eerder geen plek ofzo? En hoe later je gaat hoe meer ze kunnen zien 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Happymom92

Ik heb dat vaker gelezen maar misschien was er eerder geen plek ofzo? En ho ...
Ja er is er maar 1 in winterswijk dus snap wel dat vol zit maar toen ik er achter kwam was ik al 5 weken dus we dachten dat het zeg maar sneller zou gaan. Maar ben al blij dat ze vast staan en dan 24ste daarna naar gemeente huis gaat me vriend het kindje erkennen

4 jaar geleden

Reactie op DaantjeLana

Ben blij dat je zere borsten nog niet kent 😉. Ik heb vroeger met een pil a ...
Jaa zeker blij, maar weinig symptomen kan ook onzeker maken 😉 ze doen wel zeer als ik op een bepaald punt druk, maar als ik dat gewoon niet doe, dan niet 😅 ben ook pas 4+4, dus misschien komt het nog! Maar heb het qua menstruatie ofzo ook nooit gehad, dus gewoon niet zo gevoelig voor denk ik.... zoiezo weinig klachten ook na ontpillen enzo..

4 jaar geleden

Ik heb ook nergens last van behalve gerommel in mijn buik, wie weet komt het nog. Volgens eigen berekening 5 weken zwanger van eerste kindje

4 jaar geleden

Ik heb ook bijna geen symptomen, ben de laatste tijd veel sneller moe (doe ineens dutjes😂) en heb hele rare dromen 😅 in de ene droom scheld ik mijn schoonzus uit omdat ze het heeft doorvertelt en in een andere droom is mijn vriend ineens dood en moet ik alleen voor ons kindje zorgen... 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Ik heb ook bijna geen symptomen, ben de laatste tijd veel sneller moe (doe ...
Ik heb ook hele rare levendige dromen. Echt super raar haha fijn dat ik niet alleen ben hierin.

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Ik heb ook hele rare levendige dromen. Echt super raar haha fijn dat ik nie ...
Jaa echt he haha, ik heb er een topic over geopend, aangezien ik er geen zag en benieuwd ben naar de dromen van andere vrouwen 🙈😇

4 jaar geleden

Ik heb gelukkig ook weinig kwaaltjes en was erg onzeker, maar gelukkig vandaag een goede echo gehad met 6+5 kloppend hartje ❤

4 jaar geleden

Reactie op Mvthul

Ik heb gelukkig ook weinig kwaaltjes en was erg onzeker, maar gelukkig vand ...
Awhh zo blij voor je!! Ik moet nog wachten tot 9 maart ik ben vandaag 6+4

4 jaar geleden

Ik ben ook vandaag precies 6 weken zwanger volgens mijn berekening... en heb ook nog nergens last van..