54 Reacties
één maand geleden
Reactie op Dees90x
Hier gaat m'n zoon lachend en met veel plezier naar de wendagen en is ook e ...
Dat heb ik precies hetzelfde gelukkig. Mijn dochter vind het heel leuk en ik haal haar op met een brede glimlach 😊
één maand geleden
Wat geven jullie je kinds mee qua drinken? Ze drinkt thuis melk bij haar brood maar dat is toch niet lekker zo lang buiten de koelkast?
één maand geleden
Ik ben benieuwd wat jullie in de broodtrommel meegeven voor de lunch?
Afgelopen donderdag voor het eerst een lange dag gewend. Na de herfstvakantie start ze helemaal.
Ik had 2 boterhammen, paar komkommer plakjes en een zakje met kaas snippers/frietjes van ah. Die had ik toevallig nog in de koelkast. Maar die kreeg ze natuurlijk niet op in die tijd.
Geven jullie iets mee naast het brood?
één maand geleden
Reactie op MelanieG
Ik ben benieuwd wat jullie in de broodtrommel meegeven voor de lunch?
Afgel ...
Mini krentenbol ah, halve eierkoek, babybel, worstje opgerold/snijworst, boterhamworst/kipfilet. Paprika in reepjes, snoep wortels.
Fruit in stukjes, peer, manderijn, druif, aardbei.
één maand geleden
Reactie op MelanieG
Geef je dan ook nog een bakje voor het fruit moment mee in de ochtend? En d ...
Bij ons op school hebben ze in de ochtend een fruitmoment, dat krijgt mijn dochter idd mee in een klein bakkie. De broodtrommel van mijn dochter heeft ook een groot vak voor het brood en bovenop 2 kleine vakjes en en wat groter vakje daarin doe ik bv de krentenbol of de eierkoek en in de kleine vakjes nog wat fruit(gesneden aardbeien/manderijn gepeld/besjes)of groentjes of andere kleine happies die ze wel.lekker vind zoals een babybel of worstje. De groentjes eet mijn dochter niet😅🤭ze zegt dat ze daar dan geen tijd voor had maar de rest gaat bijna altijd op.
Bij ons op school mogen er geen koekjes of snoepjes meegegeven worden alleen "gezonde" dingen.
één maand geleden
Onze zoon eet normaal altijd drie boterhammen, maar krijgt er twee mee naar school. Ook een handje nootjes of een minikrentenbol. Als hij om 14uur klaar is, eet hij.bij thuiskomst zijn derde boterham. Zo heeft hij voldoende "brandstof" om de schooldag af te maken,maar geen gehaast.