21 Reacties
2 jaar geleden
Mijn vriendin heeft ook een zoontje die met een bijoortje is geboren. Ze heeft hem rond zijn eerste verjaardag laten verwijderen. Ik vind het, ondanks dat je eraan gewend raakt, wel echt mooier. En met het oog op de toekomst en de eerlijkheid/hardheid van kinderen… succes!
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft ook aan beide zeiden een bijoortje, al consults gehad, ik wil het laten weghalen zodra ze 1,5 is.
2 jaar geleden
Reactie op LinceyNora
Mijn dochter heeft ook aan beide zeiden een bijoortje, al consults gehad, i ...
Weet jij hoe lang ze daarvan herstellen? Of is het een kleine ingreep?
2 jaar geleden
Weet jij hoe lang ze daarvan herstellen? Of is het een kleine ingreep?
Op het consults zei de arts dat ze op dag 1 in het ziekenhuis geholpen worden, de ingreep duurt ongeveer zelf 10 minuten, dan mag ze als alles goed gaat later op de dag naar huis en dan weekje dat ze er helemaal geen last meer van hebben. Maar ze zeiden dat het allemaal zo gedaan was. Maar ze raden aan liever rond de 3/4 jaar te opereren wegens de narcose.
2 jaar geleden
Reactie op LinceyNora
Op het consults zei de arts dat ze op dag 1 in het ziekenhuis geholpen word ...
Wat een duidelijk antwoord. Hier help je ons erg mee. Bedankt!
2 jaar geleden
Wat een duidelijk antwoord. Hier help je ons erg mee. Bedankt!
Graag gedaan!
2 jaar geleden
Hoi! Mijn zoontje heeft er 2, 1 wat los zit bij zijn oor en 1 wat meer lijkt op een pukkeltje wat eigenlijk niet eens opvalt. Omdat ze beide zo dicht bij elkaar zitten laten we ze wel weghalen. De 1 valt namelijk behoorlijk op, ik ben bang dat hij daar straks mee gepest wordt. Hij is nu bijna 8 maanden, rond juni ga ik wel eens naar de huisarts voor een verwijzing.
2 jaar geleden
Aanstaande woensdag wordt mijn dochtertje eindelijk geholpen aan haar bijoortjes, ik ben reuze benieuwd naar alles!! Spannend😲
2 jaar geleden
Reactie op lisavl
Spannend! Mijn zoontje staat nog op de wachtlijst voor het Erasmus
Mijn dochter stond ook al een aardige tijd op de wachtlijst, met veel bellen was er opeens een plekje vrij! Hopelijk ook snel aan de beurt.
2 jaar geleden
Reactie op lisavl
Hoe is de operatie gegaan??
Heel goed, binnen een half uur was het klaar. Na een tijdje in het ziekenhuis gezeten te hebben mocht ze al snel naar huis. Na haar middagdutje was het net alsof ze nooit in het ziekenhuis was geweest. Blij dat het achter de rug is! Nu herstellen🤗 ze heeft er in ieder geval geen last van, soms jeuk maar dat is van het genezen.
2 jaar geleden
Reactie op lisavl
Fijn! En het resultaat?:)
De oplosbare hechtingen zitten er nog in, ene kant groeit al goed dicht, dit bijoortje was heel klein. De andere kant stuk groter, dit begint langzaam dicht te groeien.
2 jaar geleden
Reactie op lisavl
Hoelang moet ze trouwens nuchter zijn?
6 uur voor de ingreep.