50 Reacties

6 jaar geleden

Mijn Gyneacoloog van mijn eerste zoontje zei dat takini of badpak moest om je buik te beschermen weet nieg waarom juist

6 jaar geleden

Ben er ook nog niet over uit. Zag wel leuke zwangerschaps badpakken voorbij komen. Misschien dat ik er toch een aanschaf.

6 jaar geleden

Normaal draag ik altijd een bikini, nu voor de zwangerschap een tankini gekocht. Broekje 1 maat groter en bovenstuk behoorlijk groter door de boobs 馃檲

6 jaar geleden

Heb vlede jaar heel veel badpakken en jurkjes in maat xl gekocht dus het worden denk ik badpakken

6 jaar geleden

Reactie op julkeec

Mijn Gyneacoloog van mijn eerste zoontje zei dat takini of badpak moest om ...
Wellicht tegen de zon? 馃檲 geen idee hoor, maar dat lijkt me de enige optie haha

6 jaar geleden

Reactie op julkeec

Mijn Gyneacoloog van mijn eerste zoontje zei dat takini of badpak moest om ...
Las op internet dat het geen probleem is, al staat er natuurlijk zoveel online :)

6 jaar geleden

Je kan het niet riskeren om een verbrande buik te hebben. Daarom zou ik voor tankini of badpak gaan. :)

6 jaar geleden

Badpak, Tankini wordt geadviseerd. Voornamelijk omdat de kleine het zonlicht door je buik mee krijgt, bikini kan gewoon hoor! Alleen zorg dat je niet te lang in de zon ligt vanwege over verhitting dit kan wel heel gevaarlijk zijn!

6 jaar geleden

Het is natuurlijk smaak en mijn persoonlijke mening, maar ik heb deze badpak gekocht bij Asos (ze hebben veel keuze en leuke badpakken en bikini鈥檚). 馃挄

6 jaar geleden

Tankini

6 jaar geleden

Reactie op KG.

Het is natuurlijk smaak en mijn persoonlijke mening, maar ik heb deze badpa ...
Goeie tip, dank!

6 jaar geleden

Ik twijfelde ook en had in eerste instantie in gedachte om een bikini te dragen. Inderdaad een maatje groter van de gewone afdeling. Maar ik denk dat ik me heel naakt ga voelen, vooral als mijn buik straks groter en groter wordt. Uiteindelijk heb ik toch voor dit badpak gekozen, gisteren besteld bij mamalicious met korting. Normaal gesproken draag ik een hoge bikini broek tot aan de navel of een hip badpak. Ik denk dat ik me lekker zal voelen in deze馃槉

6 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Ik twijfelde ook en had in eerste instantie in gedachte om een bikini te dr ...
Ja zag deze ook Nice, bestel je dan je normale maar of 1tje groter?

6 jaar geleden

Ikzelf ben veel aangekomen met deze zwangerschap al, en dus erg onzeker. Heb dus een badpak op het oog was een soort rokje er aan heeft om wat meer te bedekken. Is niet speciaal voor zwangere maar gaan tot grote maten dus hoop die te nemen!

6 jaar geleden

Je hebt van die tops die de buik bedekken. Shirt van badstof. Die zat bij mij het lekkerst met mijn eerste zwangerschap. Als gaat om maten wordt altijd geadviseerd je eigen maat aan te houden. Het is verschillend per vrouw. Meten is weten 馃榿

6 jaar geleden

Al enkele keren een hoogzwangere vrouw gezien in bikini en vind het toch maar een raar zicht hoor, zo die blote onbeschermde buik, ik zou niet durven mss het moederinstinct die bovenkomt maar ik vind een badpak of tankini veiliger. Naar mijn gevoel dan e, ieder doet er van wat zij wil 馃槈

6 jaar geleden

Ik heb gisteren bij de prenatal een simpele badpak gehaald. En was ook 20% korting:)

6 jaar geleden

Gewoon lekker de bikini aan. 馃榿

6 jaar geleden

Ik doe ook gewoon lekker een bikini aan en dan meer in de schaduw liggen dan in de zon. 馃

6 jaar geleden

Badpak lijkt me fijner, met het oog op een verbrande buik. Maar ik ben voor het eerst zwanger, dus geen ervaring. 馃槉