Bikini

mimimi37
10 dagen geleden
Volgen
Even een zonnig onderwerp ten tijde van opsluiting. Ik ben op zoek naar een mooie bikini voor tijdens de zwangerschap, maar kom er achter dat er bijna geen bikini’s zijn. Vooral veel tankini en badpak. Weten jullie wat de reden daarvan is? Mag je buik niet in de zon?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
19 reacties
kimmarkx
10 dagen geleden
Je kan toch gewoon een bikini kopen die je past ?
  • Rapporteren
Roosmarie
10 dagen geleden
Ik heb geen idee, maar ik zelf droog voor mijn zwangerschap van de eerste altijd bikinis maar toen ik striee begon te krijgen werden die ingeruild voor badpakken, voelde ik me net wat meer comfortabel in.. dus meschien is dat vaak een reden dat veel zich comfortabeler voelen in een badpak of tankini... Kan best nog meer redenen zijn natuurlijk.
  • Rapporteren
TrotseMama-25
10 dagen geleden
Omdat je alleen een grote maat bikini nodig hebt, dus niet eentje die speciaal voor een zwangerschap is gemaakt...
  • Rapporteren
Najj
10 dagen geleden
Hoe zou een zwangerschaps bikini er uit moeten zien? Volgens mij mag je wel gewoon in de zon maar met mate .
  • Rapporteren
Channak
10 dagen geleden
Omdat er geen speciale bikini's voor zijn. Broekje en topje gewoon in je eigen maat kopen en je bent klaar :)
  • Rapporteren
Hortence
10 dagen geleden
Ik zou niet volop in de zon gaan. Je kunt er vlekken aan overhouden op je huid
  • Rapporteren
mimimi37
10 dagen geleden
Mijn vorige zwangerschap had ik een gewone bikini en dat broekje bleef afzakken omdat mijn buik Laag zat, vandaar dat ik wel dacht dat er speciale broekjes zouden zijn
  • Rapporteren
Kleintje-me
10 dagen geleden
Je mag gerust zonnen als je zwanger bent, maar sommige zwangere vrouwen kunnen warmte en zon minder goed verdragen. Pas op voor een zwangerschapsmasker of een zonnesteek. Je kunt een zwangerschapsmasker krijgen. Dit zijn bruine verkleuringen in je gezicht die de hele zwangerschap niet meer verdwijnen. Ffe voor je opgezocht ;-)
  • Rapporteren
Louise1
10 dagen geleden
Petit amour heeft hele mooie. Wel aan de prijs. Bij about you te koop.
  • Rapporteren
mimimi37
10 dagen geleden
Reactie op Louise1
Petit amour heeft hele mooie. Wel aan de prijs. Bij about you te koop.
Die zijn idd heel leuk! Dank voor de tip
  • Rapporteren
Novaline
9 dagen geleden
Reactie op Kleintje-me
Je mag gerust zonnen als je zwanger bent, maar sommige zwangere vrouwen kunnen warmte en zon minder goed verdragen. Pas op voor een zwangerschapsmasker of een zonnesteek. Je kunt een zwangerschapsmasker krijgen. Dit zijn bruine verkleuringen in je gezicht die de hele zwangerschap niet meer verdwijnen. Ffe voor je opgezocht ;-)
Een zwangerschapsmasker zijn pigment verkleuringen. Er bestaat een grote kans dat als men dit krijgt er nooit meer vanaf komen, dus niet enkel tijdens de zwangerschap maar ook daarna. Dus dames let goed op in de zon, dat zou iedereen moeten doen zwanger of niet.
  • Rapporteren
Myriam35
9 dagen geleden
Misschien een retro inspired bikini. Die hebben hogere broekjes. Misschien dat dat een beetje over je buik valt.
  • Rapporteren
NKr
8 dagen geleden
Omdat je een gewone bikini zonder enige problemen aan kunt doen. Een badpak of tankini gaat over je buik, dus daar moet ook een grote zwangere buik in passen. Enige is dat het topje misschien wat klein is na enkele maanden.
  • Rapporteren
NKr
8 dagen geleden
Reactie op Myriam35
Misschien een retro inspired bikini. Die hebben hogere broekjes. Misschien dat dat een beetje over je buik valt.
Dat is denk ik juist geen goed idee. Dat gaat namelijk strak zitten. Zwangerschapsbroeken sluiten niet voor niets juist heel laag.
  • Rapporteren
mimimi37
8 dagen geleden
Reactie op NKr
Omdat je een gewone bikini zonder enige problemen aan kunt doen. Een badpak of tankini gaat over je buik, dus daar moet ook een grote zwangere buik in passen. Enige is dat het topje misschien wat klein is na enkele maanden.
Grappig dat meerdere mensen aangeven dat een gewone bikini past. Een broekje van een gewone bikini loopt recht. In mijn vorige zwangerschap had ik elke keer een bouwvakkersspleet omdat je broekje niet op je taille kan hangen
  • Rapporteren
aicha1992
7 dagen geleden
Weet niet wat je smaak is kwa bikini’s maar pretty little thing/meshki/fashionnova die hebben hele mooie bikini’s. je bestelt ze wel uit het buitenland maar levertijd is best snel. Wat uitdagender dan normaal maar super mooi!!
  • Rapporteren
Jetty30
7 dagen geleden
Omdat je geen speciale bikini's nodig hebt als je zwanger bent
  • Rapporteren
NKr
5 dagen geleden
Reactie op mimimi37
Grappig dat meerdere mensen aangeven dat een gewone bikini past. Een broekje van een gewone bikini loopt recht. In mijn vorige zwangerschap had ik elke keer een bouwvakkersspleet omdat je broekje niet op je taille kan hangen
Oké, model zal wel verschil kunnen maken. En er zijn ook vrouwen die speciale onderbroeken kopen.
  • Rapporteren