Blaasontsteking😔

Ekhalilova
13 dagen geleden
Volgen
Dag meiden, ik heb nu dagen pijn bij plassen. En omdat ik ooit blaasontsteking heb gehad herken ik de pijn meteen. Ik weet zeker dat dit blaasontsteking is. Ben gelijk met urine naar de huisarts geweest en zij zeiden dat er niets in de urine te zien was. Ik heb de pijn nu drie dagen. Ze zeiden wel dat het opkomend kan zijn en dat ok terug moet komen als de pijn langer aanhoudt. Ik moet vooral veel water drinken zei ze. Wie heeft hier nog meer laat van? Heeft iemand dit ook gehad of nu? En is het bij iemand vanzelf weer over gegaan
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Mirra
11 dagen geleden
Hoi! Ik had ook zoiets. 6 maanden geleden een blaasontsteking gehad, toen getest en antibiotica gekregen. Vorige maand weer hetzelfde symptomen, maar dan hadden ze geen bacteria in de urine gevonden, dus geen meds gekregen. Het ging van zelf weg maar pas na 2 weken. Wel minder pijn na 3-4 dagen, alleen nog steeds heel vaak plassen. Ik kreeg deze thee van iemand, moet helpen.. maar heb ik niet regelmatig gehad, dus weet het niet zeker
  • Rapporteren
Ekhalilova
11 dagen geleden
Bij mij is het uiteibdelijk gisteren opnieuw bekeken. Ging voor de 2e keer urine langsbrengen. En ja hoor ii heb blaasontstekibg. Ben sinds gisteren aan mijn antibioticakuur begonnen. Hopelijk gaat het snel over
  • Rapporteren
Daantje 1
11 dagen geleden
Als je blaasontsteking hebt en je weet dat het de e-coli bacterie is (dit is meestal zo maar moet je testen bij de huisarts), dan zou je D-mannose kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld die van vitakruid. Neem de eerste paar dagen 4 capsules per dag. Dit is zèèr effectief en een stuk beter dan antibiotica. Antibiotica is ontzettend slecht voor je en al helemaal tijdens de zwangerschap. Soms moet je wel helaas.
  • Rapporteren
Lauradegroot93
11 dagen geleden
Blasecare werkt écht perfect bij deze klachten! Gewoon bij Kruidvat te koop.
  • Rapporteren
Lauradegroot93
11 dagen geleden
Hierbij een foto van de verpakking. Sterkte!
  • Rapporteren
Joyce91
11 dagen geleden
Reactie op Lauradegroot93
Blasecare werkt écht perfect bij deze klachten! Gewoon bij Kruidvat te koop.
Dat gebruik ik ook altijd als ik het op voel komen. Werkt perfect!
  • Rapporteren