7 Reacties

2 maanden geleden

Dit is het normaal. Even ter vergelijking

2 maanden geleden

ik zou dit snel eens bespreken met de huisarts. het kan niks zijn, gewoon even mindere doorbloeding misschien. maar volgens mij kan het ook op een hartafwijking wijzen (zuurstof tekort). dan is ze misschien ook snel buiten adem. ik zou het zekere voor het onzekere nemen en even de huisarts bellen na het weekend.

2 maanden geleden

Reactie op Esmu93

ik zou dit snel eens bespreken met de huisarts. het kan niks zijn, gewoon ...
Dankjewel voor je reactie! Ik ga het maandag dan toch maar even kortsluiten met de huisarts!

VRIEND

2 maanden geleden

Zijn het alleen haar lippen? of ook (wel eens) haar vingers/nagels? Ik zou indd morgen even een afspraak maken bij de huisarts🙂

2 maanden geleden

Ons zoontje heeft dit ook. Hier wel voor de zekerheid mee naar huisarts geweest en nagekeken. Was niks aan de hand. Maar zou zeker even langs huisarts gaan om wat dingen uit te sluiten.

2 maanden geleden

Reactie op Anna12457

Ons zoontje heeft dit ook. Hier wel voor de zekerheid mee naar huisarts gew ...
Naar huisarts geweest?

2 maanden geleden

Reactie op Anna12457

Naar huisarts geweest?
Ik ben niet meer naar de huisarts geweest, omdat een familielid dit herkende bij haar zoontje en wel naar de huisarts is geweest en had verteld dat dit op deze leeftijd vaak inderdaad moeheid is of gewoon een familie kwaaltje, waarbij bij een klein beetje kou al dit soort symptomen ontstaan. Wij houden het nu even in de gaten en gaan anders voor de zekerheid wel even contact leggen.