Bloederige diarree

Alinaa
2 maanden geleden
Volgen
Hallo mensen ik heb al paar dagen zo bloederige diarree met licht roze kleur ik was zo bank das mijn eerst zwangerschap heeft iemand mij gemaakt ?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Ishhh
2 maanden geleden
Nog nooit meegemaakt, (3e zwangerschap Nu) Ik zou toch ff contact opnemen met je HA, misschien bloed prikken, om je ontstekings waardes te checkke? Succes
  • Rapporteren
mihriban38
2 maanden geleden
Heej , Als ik jou was zou ik even de verloskundige gaan bellen het kan ook door aambeien of door te veel persen komen . Hoeveel weken ben je zwNger?
  • Rapporteren
Alinaa
2 maanden geleden
Reactie op mihriban38
Heej , Als ik jou was zou ik even de verloskundige gaan bellen het kan ook door aambeien of door te veel persen komen . Hoeveel weken ben je zwNger?
Ik ben 5 weken zwanger ik was zondag naar spoed gegaan die hebben niet kunnen helpen ze zeggen wij kunnen niet veel zien
  • Rapporteren
Alinaa
2 maanden geleden
Reactie op mihriban38
Is dat gevaarlijk voor de baby?
  • Rapporteren
Corinestrs
2 maanden geleden
Je doorbloeding is sterker door de hormonen. Hierdoor kan er door hoesten, of hardere ontlasting of juist te snelle ontlasting wat bloedvaatjes gaan knappen. Geen zorgen zolang het niet uit je punani komt!
  • Rapporteren
mihriban38
2 maanden geleden
Reactie op Alinaa
Is dat gevaarlijk voor de baby?
Hej Ik denk dat het niks mee te maken heeft met de baby Je hoeft je niet zorgen over te maken ☺️ Komt vast door dat je last hebt van hormonen .. Maar als je het niet vertrouwd kun je gewoon verloskundige bellen voor de zekerheid . Dat deed ik ook altijd voor de zekerheid ookals het iets kleins was belde ik gewoon ...
  • Rapporteren