24 Reacties

5 jaar geleden

Heb nooit bloedneuzen gehad. Nu 15 weken zwanger en alleen maar vooral in de ochtend is het het ergst. Blijkt normaal te zijn.

5 jaar geleden

Ik heb het ook! Maar mijn hooikoorts is ook echt vreselijk

5 jaar geleden

Ja ik heb er ook veel last van. Heel irritant.

5 jaar geleden

Ik heb het ook! Maar kom er pas achter wanneer het inmiddels is uitgedroogd

5 jaar geleden

Ja heb ik ook! Vooral 's ochtends dan zit mijn neus echt verstopt.

5 jaar geleden

Reactie op Eliantjuh

Ja heb ik ook! Vooral 's ochtends dan zit mijn neus echt verstopt.
Jaa dan heb ik het ook het meest! Maar net begon m'n neus ook zomaar te bloeden uit het niets

5 jaar geleden

Yep hier ook. Hoort er volgens mij wel een beetje bij wat ik her en der heb gelezen.

5 jaar geleden

Ja heel erg zelfs. Pff gewoon bloedneus, en verstopt heel erg 🤯 nu 15 weken.

5 jaar geleden

Heb ik ook last van vooral in de ochtend. Heb ook nog eens bloedverdunners ivm dat ik overgewicht heb dus is het nog erger🙈

5 jaar geleden

Hier ook heeft te maken met een kliertje in onze dat neus opzwelt en gevoeliger is ook bloedvaten worden laxer en gevoeliger weer door hormoonwisseling mijn neus zit vol korstjes waardoor ik regelmatig bloed snuit

5 jaar geleden

Hier ook in de ochtend soms als ik onder de douche sta met het stoom. Bij mijn vorige zwangerschappen ook gehad

5 jaar geleden

Ik ook! Nog nooit eerder een bloedneus gehad en nu sinds enkele dagen elke ochtend bij het opstaan. Bloed loopt ook mijn keel in waardoor ik weer misselijk word. Bloed irritant 😒

5 jaar geleden

Ik had met 5 weken heel erg last van bloedneuzen maar nu 13 weken. En nergens meer last van :)

5 jaar geleden

Ja hier ook!! Elke dag. Heb een vaatje dichtgeëtst jaren geleden omdat ik toen baak last had van bloedneuzen, maar nu komt het gewoon terug, vanuit hetzelfde neusgat. Zo min mogelijk eraan pulken en zachtjes mee omgaan, dat maakt het bij mij minder.

5 jaar geleden

Hier ook. Vooral in de ochtend met snuiten. Mijn zoontje schrok ervan. Mama!!! Wat heb jij nou???? Uitgelegd dat het door de baby komt en alle veranderingen omdat mama haar buik steeds groter wordt en dat helemaal niet erg is😜

5 jaar geleden

Heb hier ook last van heel vervelend vooral bij opstaan in de ochtend soms loopt terug na mij keel waardoor ik moet overgeven Super geschokt dokter gebeld maar die zei dat vaker voor komt niks ernstig

5 jaar geleden

Niet echt een bloedneus, maar wel een hele volle neus. Als ik dan mijn neus snuit, veel bloed erbij... Ook maakt mijn hooikoorts overuren nu 🥴🤧

5 jaar geleden

Hier ook vaak een bloedneus ja. En echt soms best heftig. Dat het ook lang duurt voordat het stopt. Lijkt er bij te horen ja...

5 jaar geleden

Ik heb ook iedere twee weken een bloedneus...heel normaal blijkt het te zijn. Ook weer een kwaaltje!

5 jaar geleden

Ja heb ik ook af en toe. Las laatst een artikel over 9 zwangerschapskwaaltjes waar bijna niemand over praat, daar stond een bloedneus en bijv. sneller bloedend tandvlees ook bij.