27 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, Ik heb vandaag ook licht bloedverlies gehad na het paardrijden. Is nu gelukkig weer over. Ik heb wel ook last van krampen, maar dat schijnt erbij te horen heb ik begrepen. Maandag ga ik toch voor de zekerheid even met de verloskundige bellen.

4 jaar geleden

Spannend hè! Hoop zo dat er niks aan de hand is! Maar die onzekerheid is killing..

4 jaar geleden

Ja ik wordt er ook heel onzeker van. Ook geen idee wat nou normaal is en wat niet.

4 jaar geleden

Ik heb maandag positief getest en ook Bloedverlies helder rood ben omtzettend bang heb hier 4 jaar voor moeten vechten en via 5 terugplaatsingen via icsi zwanger ben zooo onzeker zo bang ene moment heb ik even niks ander moment weeer wel. Zit ook nog aan hormoon pillen ook in mijn ... dus ellke keer als ik dat doe doodsbang gister test supperdonker heb 18e een echo. Duimen dat er voor ons niks mis is🙏🏽

4 jaar geleden

Afgelopen dinsdag avond had ik best wat bloedverlies. De ochtend daarna met afvegen en sporten klein beetje roze achtig. Verloskundige gebeld, zij bevestigde wat ik dacht, bloed kwam door mijn ontlasting. Ik had wat kracht gezet. Nu probeer ik dat de hele week niet te doen, gisteren na het sporten weer een klein beetje verlies. De rest van de dag niet meer. Vanmorgen met afvegen licht bruin verlies. Denk dat ik morgen toch maar weer ga bellen. Maak me zo ongerust op die momenten.

4 jaar geleden

Vervelend hè.. Ik duim voor ons allemaal!

4 jaar geleden

Ze zeggen dat licht bloedverlies heel normaal is de eerste paar weken. Na sporten, na gemeenschap etc... maar hoeveel is normaal? Als de angst er goed in zit bellen naar de vk, zorgen delen en vragen of je alsjeblieft eerder kan komen. Zeker omdat het al eens fout is gegaan. Ik neem aan dat de vk daar wel begrip voor heeft.

4 jaar geleden

Ik snap je bezorgdheid helemaal, zit een soort van met hetzelfde! Ik verlies in de ochtend steeds een klein beetje bloed, vooral met/na de ontlasting (heb enorme diarree sinds ik zwanger ben). Ik vermoed dat het dus daarmee te maken heeft en probeer mezelf daarmee rustig te houden. Hopelijk is het allemaal niks ernstigs. Succes!

4 jaar geleden

Mijn vriendin is momenteel 5 weken zwanger en heeft eenmalig bloedverlies gehad met wat krampen. Zelf is ze gynaecoloog van opleiding en ze zei dat het lang niet zeker is dat dit negatief is. Geen absolute paniek dus, maar er kan maar echt zekerheid zijn bij een echo natuurlijk.

4 jaar geleden

Reactie op Bonny28

Ze zeggen dat licht bloedverlies heel normaal is de eerste paar weken. Na s ...
Je beschrijft het precies zoals ik het voel ;) hoeveel is normaal? Geen idee.. Ik mag waarschijnlijk inderdaad voor een vroege echo rond 6 weken.

4 jaar geleden

Hoi, Die onzekerheid is het ergst. Hier vandaag ook bloedverlies. Donker van kleur. Morgen bel ik direct met de huisarts en hoop ik snel verwezen te kunnen worden naar de gynaecoloog (i.v.m. vorige zwangerschappen heb ik medische verwijzing voor gynaecoloog). Tot die tijd hopen dat alles goed blijft gaan.

4 jaar geleden

Reactie op AngeliqueBS

Hoi, Die onzekerheid is het ergst. Hier vandaag ook bloedverlies. Donker v ...
O meid, ik begrijp het zo goed! Ik heb vandaag al heel de tijd geen bloedverlies oid meer. Hoop dat dat een goed teken is! Ik duim voor ons!

4 jaar geleden

Reactie op Anouk_12

Ik snap je bezorgdheid helemaal, zit een soort van met hetzelfde! Ik verlie ...
Ik heb hetzelfde... s ochtends als ik naar de wc moet en ook met de ontlasting. Daarna niet meer... hopelijk niks ernstigs

4 jaar geleden

Reactie op Ladyeve1202

Ik heb hetzelfde... s ochtends als ik naar de wc moet en ook met de ontlast ...
Ik had het gisteravond ook last van maar niet echt rood bloed maar meer roze afscheiding en was ook maar 1x en vanochtend weer 1x bij afvegen en ook na de ontlasting en naar de hap geweest moet toch wachten tot 1ste echo maar het maakt je echt onzeker

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen donderdag avond bloed verlies gehad, twee stolsels en daarna met afvegen. Vrijdag ochtend alleen met afvegen bloed. Toch werd ik er onzeker van, en heb ik de verloskundige gebeld. Ik kon gelijk terecht. Ik dacht 6w 5d te zijn, maar de verloskundige heeft me een weekje terug gezet. Het zag er goed uit, maar een miskraam kon ze niet uitsluiten, lag er echt aan of de bloeding door zou zetten! Gelukkig heeft het niet doorgezet en heb ik aanstaande vrijdag weer een echo. Heel benieuwd of er dan een verandering is! Voor nu ook geen bloedverlies meer, wel soms menstruatie kramp maar volgens de verloskundige hoort de kramp bij zwanger zijn.

4 jaar geleden

Ik had tot mijn grote schrik vanochtend ook bloedverlies. Welliswaar na de seks. Maar toch schrok ik. twee keer goed rood met afvegen en paar keer heel licht. Nu al even niet meer. Maar ik was ook heel geschrokken. Afwachten maar weer. Ben overigs rond de 5 weken.

4 jaar geleden

Reactie op lsje88

Ik had tot mijn grote schrik vanochtend ook bloedverlies. Welliswaar na de ...
Ja zo schrikken is dat hè! Ik ben nu 5w2d, ik wacht even af hoe de komende dagen verlopen en heb dan dinsdag weer contact met vk.

4 jaar geleden

Hej dames, ik ook al 2x (vorige week zaterdag en deze zaterdag) bloedverlies. Vorige week zaterdag was het gewoon bij het afvegen maar nu zaterdag was het in de douche een bruine prop eigenlijk en de hele dag roze afscheiding... dus super ongerust, zeker omdat ik vorige keer bij mijn gemiste miskraam geen drupje bloed had en ook bij mijn zoon zijn zwangerschap maar 1x na de seks maar nu was het zonder reden 😔

4 jaar geleden

Onzekerheid is het ergste wat je kan hebben, ik ken het gevoel, vorige week de 1e echo gehad met 7weken, alleen ging het niet zoals verwacht, ons kleintje was kleiner dan verwacht 4,5mm en het hartje klopte heel langzaam, ze konden ons geen termijn geven hoever is dus ben, het kan nu 2kanten op gaan of ik ben minder ver dan we denken (of de kleine groeit op eigen tempo) of we krijgen een miskraam, heb wel met plassen bruin met afvegen(oud bloed) nooit geen helder gehad of krampen/buikpijn vanaf dat ik het weet ben ik bang om naar de wc te gaan, aankomende dinsdag hebben we een nieuwe echo en hopen dan op goed nieuws

4 jaar geleden

Ik snap je gevoel enorm. Ik ben nu 8 weken zwanger en verlies elke dag wel een beetje bloed. Vanmorgen was het helder rood (druppels) afgelopen maandag al naar de echo praktijk geweest en die gaf aan dat ik een baarmoeder heb in de vorm van een hart waardoor de vrucht nu meer op links zit waardoor er rechts vocht en bloed ontstaat wat eruit kan komen. Vandaag weer de verloskundige gebeld vanwege mijn onzekerheid. Ik hoop vandaag of morgen langs te kunnen. Ik vind dit zo zenuwslopend:( voor de rest geen buikpijn alleen een borrelende buik. Iemand ervaring met een hartvormige baarmoeder? Ik word vanaf de termijn echo ook gelijk medisch... spannende tijden, hopelijk kan ik snel genieten.