27 Reacties

4 jaar geleden

Ik schrok me net ook dood.. ik ging naar de wc en voelde dat boodschap nummer 2 eraan kwam (sorry voor de info 😅) maar het lukte niet helemaal en moest persen en tot me schrik zag ik allemaal herlder rood bloed... meteen verloskundige gebeld. Wssl komt het door het persen omdat ik verder geen last heb van buikpijn enzo.. de 1e echo is nu wel vervroegd naar volgende week vrijdag.. hopen dat het ook echt daardoor komt.. anders is het minder goed nieuws 😕

4 jaar geleden

Ik heb nu bij elkaar denk 5 keer bloedverlies gehad. Allemaal weinig en 1 maal achter elkaar. Vanochtend wel echt meer maar weer 1x. Mag toch morgen voor de echo komen ipv vrijdag. Kan net, ze doen het pas bij 7 weken omdat je anders geen hartje ziet kloppen dus dan schiet het nog niet op. Vingers crossed!

4 jaar geleden

Hoe gaat het bij jullie nu? Ik heb sinds gister wat bruin bloedverlies bij het afvegen. Maakt me nu wel steeds bang om naar het toilet te gaan. Ik probeer mezelf gerust te stellen maar merk dat de angst toch overheerst!

4 jaar geleden

Ha allemaal, wat zijn dit onzekere tijden hè? Ik heb zelf bij 6w een miskraam gehad. Dus het eerdere bloedverlies is waarschijnlijk wel een voorbode geweest. Het zat de hele week al niet lekker in mn buik en op vrijdagmiddag kreeg ik enorme kramp en bloedverlies, een paar uur later is het vruchtje eruit gekomen. De grond zakte vanonder onze voeten. Op maandag mochten we voor een controle echo, om te zien of alles weg was. En toen een groot wonder.. Er was nog een baby te zien, met een kloppend hartje!! Waarschijnlijk ben ik zwanger geweest van een tweeling en zijn we er één verloren, mijn moeder heeft dat ook gehad. Inmiddels ben ik 7w6d, en heb ik wel nog steeds bruinverlies. Dat heb ik al sinds de miskraam bij 6w. Morgen weer naar de verloskundige, gelijk vragen of ik volgende week weer een echo mag want vind het allemaal wel heel spannend!

4 jaar geleden

Ik heb tijdens het begin van mijn eerste zwangerschap 2 dagen veel bloedverlies gehad en ze zeiden dat ik kans had op een miskraam, maar na 2 dagen is het bloeden vanzelf gestopt en verder geen bloedverlies meer gehad tijdens de zwangerschap.

4 jaar geleden

Ik zit nu op 8 W 3, al vanaf week 5 last van bloedverlies. Bruin en af en toe donkerrood. Ik heb me hier ook heel erg druk om gemaakt. De verloskundige gaat uit van een zeer gevoelige baarmoeder en baarmoedermond en kon op de echo mooi aanwijzen waar (niet in de buurt van het kindje gelukkig) bloed aanwezig was. Ik weet nu dat het komt door tillen, hoesten, niezen, sporten etc. Ik hoop dat dat je wat gerust stelt.

4 jaar geleden

Ik heb ook zo iets meegemaakt. Ik kteeg toen bedrust . Bij de echo bleek alles inorde te zijn met die baby. Ik mag wel niet forceren . Dus neem ik het rustig aan.