Hoi, onze dochter is nu 20 maanden. Ik heb de box nog heel af en toe in gebruik, maar wil em eigenlijk ook wel opruimen. Onze dochter gaat dan een boekje lezen terwijl ik bijvoorbeeld boven iets doe. Hoe staan jullie hierin? Laten jullie je kind als je vlug iets moet pakken alleen in de woonkamer/keuken?
Die gebruiken wij al heel lang niet meer, denk tot een maand of 10a11.
Ik laat haar indd dan alleen in de woonkamer, en als ik de was gaat doen neem ik haar vaak mee. Ze vind het leuk om te helpen
Hier ook een dochter van de zelfde leeftijd, ze heeft nu een eigen bankje ipv de box, als ik boven iets moet pakken laat ik haar even alleen, maar als ik lang boven ben neem ik haar mee
Wij hebben nooit een box gehad en laten hem regelmatig wel even alleen als ik bijvoorbeeld even naar de toilet moet. Soms liet ik de deur wel eens open zodat ik hem goed kon horen. Als ik wat langer naar boven moet dan gaat hij meestal mee.
Mijn dochter is bijna 21 maanden. We hebben de box ook nog staan. Even snel boven iets pakken doe ik ook soms. Maar ben ook heel blij dat ze nog in de box kan. Ze is er aan gewend en dan ook niet onrustig. We wonen ook heel klein dus we kunnen haar Altijd wel zien.
Wij hebben m laten staan omdat nummer twee onderweg was, anders hadden we 'm opgeruimd. Vanaf ongeveer een jaar zat hij er nooit meer in. Even snel iets pakken of een was in de machine doen, dan laat ik hem beneden. Als ik langer weg ben, neem ik hem mee.
De box is hier al weg vanaf het moment dat ie kon lopen (10/11 maanden).
Ik neem m’n zoontje mee naar boven als ik boven iets moet doen. Dan speelt ie op z’n kamer of in onze kamer. Ik moet hem dan wel in de gaten houden natuurlijk, maar het werkt.