13 Reacties

vor 2 Jahren

Wij doen vaak van die zuivelspread, geprakte avocado of van die groentespread

vor 2 Jahren

Mijn zoontje eet het liefst appelstroop, dus dat geven we nu al weken.. niet echt afwisselend maar ach.. ik eet ook alleen maar hagelslag 🤣

vor 2 Jahren

Hier vaak margarine, kokosyoghurt, avocado, groentenspread (bijv gegrilde paprika/aubergine of wortels pureren en smeren maar), hummus, ajvar

vor 2 Jahren

Reactie op bellaatje-24

Wij doen vaak van die zuivelspread, geprakte avocado of van die groentespre ...
Zuivelspread heb ik ook vaker gelezen & gehoord inderdaad... Let je er op welke je dan meeneemt en welke heb je dan? ☺️

vor 2 Jahren

Humus vindt onze kleine erg lekker of feta met ui.

vor 2 Jahren

Gister wentelteefjes gemaakt. Beetje ei , melk en kaneel door elkaar. Brood en doorheen en even bakken. Ze heeft gesmuld!

vor 2 Jahren

Wat een keus 🙈 Die van mij mag het thuis doen met appelstroop en pindakaas. En soms een half/heel knakworstje, wentelteefjes, gebakken/gekookt ei, leverworst.

vor 2 Jahren

Van De kleine keuken heb je ook jammetjes: mango/pompoen of bieten/aardbei. Die zijn hier een succes.

vor 2 Jahren

Reactie op VZwolle

Gister wentelteefjes gemaakt. Beetje ei , melk en kaneel door elkaar. Brood ...
Oh, lekker wentelteefjes!! Dat heb ik echt al zo lang niet meer gemaakt/gegeten! Dat gaan we morgen eens maken, vind mijn dochter vast ook lekker. Thanks voor de tip! 😁

vor 2 Jahren

Wij geven vaak zuivelspread, groentenspread (van de kleine keuken), appelstroop, pindakaas, hummus, vegetarische pathé van kips (gewone smeerleverworst mag maar 1x per week ivm teveel vitamine A. Deze vega variant mag altijd). En af en toe choco pasta (ook van de kleine keuken). Of roerei op brood, dit vind ze heerlijk

vor 2 Jahren

Geprakte avocado, geprakte banaan, ei, humus (AH met minder zout), hutenkase, hazelnootpasta, pindakaas (100%), amandelpasta of cashewnotenpasta.

vor 2 Jahren

Tot nu toe boter altijd gedaan. Maar inderdaad ik ga ook eens wat ander beleg doen.

vor 2 Jahren

Notenpasta zonder toevoegingen Philadelphia bieslook Geprakte banaan met pindakaas Vega filet american van de vegetarische slager