68 Reacties

6 jaar geleden

Vaak krijg je binnen 12 uren last. Het kan zo zijn dat je binnen 48 uur last krijgt, maar nu je zwanger bent werkt je lichaam hard en beschermd ook hard dus denk idd dat je als het niet goed was je nu al ziek van zou zijn geweest.

6 jaar geleden

Inderdaad, als je voedsel vergiftiging zou krijgen zou je het nu al hebben. Als je overigens altijd daar je eten haalt en nooit ziek bent geworden zou ik mij er niet druk om maken.

6 jaar geleden

Volgens mij is het onzin 馃槉 elk restaurant, dus ook de chinees, moet voldoen aan de normen ivm hygi毛ne.

6 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Volgens mij is het onzin 馃槉 elk restaurant, dus ook de chinees, moet voldoe ...
Dat zou zo moeten zijn, maar even googelen leverde voor mij dit op: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/4666156/4-op-10-vieze-restaurants-heeft-aziatische-keuken Ik heb me aardig verdiept in wat je wel of niet mag eten en had hier nog nooit wat over gelezen. Er zullen genoeg restaurants zijn die gewoon hygi毛nisch werken en zolang je je gewoon goed voelt zou ik me niet druk maken Sem! Als je je niet toch niet goed gaat voelen zou ik inderdaad je VK bellen. Ik denk inderdaad dat als je bij dat restaurant vaker hebt gegeten/besteld en je bent nog nooit ziek geworden het best zou moeten kunnen, maar kan me ook voorstellen dat je het risico liever vermijdt.

6 jaar geleden

Ik zal me niet al te veel zorgen maken uit ervaring weet ik dat restaurants best vaak in de gaten worden gehouden en gesloten word of boetes krijgen waardoor het allemaal weer netjes word en believe me dat zijn niet alleen de chinezen restaurants, beste is thuis eten als je die gok niet wilt nemen 鈽猴笍

6 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Volgens mij is het onzin 馃槉 elk restaurant, dus ook de chinees, moet voldoe ...
Mee eens

6 jaar geleden

Hoi allemaal, Dit is helaas geen constructieve discussie meer. Daarom moet ik dit topic helaas sluiten. We zullen zo bekijken of er eventueel reacties verwijderd worden en/of forumleden een waarschuwing krijgen. Blijf lief voor elkaar 鉂わ笍