Bruin bloedverlies.

shirr
2 maanden geleden
Volgen
Hoi dames, Vandaag ben ik 5 weken zwanger. Nu heb ik sinds 4+1 dag steeds wat bruin bloedverlies. Dit vooral na inspanning ( grote boodschap op het toilet πŸ™ˆ) en wanneer ik van de sportschool af kom. Soms is het een redelijke hoeveelheid wat op het toilet papier zit en soms een beetje en dan een hele middag/avond niets. Verder geen last van buikpijn of krampen. Wel soms een opgeblazen gevoel en last van de borsten. Dit is vooral ook de reden waarom ik nog niet naar de VK heb gebeld voor een afspraak omdat ik me zo onzeker voel of dit nou een beginnende miskraam is of toch niet? Zijn er meerdere zwangere dames die dit hebben? Vorig jaar maart bij 10 weken en september bij 7 weken een miskraam gehad. Dit maakt mij nu zo onzeker. Ik weet niet goed of ik me blij of verdrietig moet voelen. Alle scenario’s gaan namelijk door me hoofd... Liefs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Lisaw1991
2 maanden geleden
Bruin bloedverlies hoeft niks te betekenen! Ik heb het bij mijn dochtertje ook gehad (inmiddels bijna 1), de VK gaf toen aan dat dit inderdaad kan voorkomen na inspanningen of zwaar tillen bijvoorbeeld, dus dat zou goed kunnen! Zo lang je geen kramp hebt en roze/rood bloedverlies zou ik me proberen niet te veel zorgen te maken. Makkelijker gezegd dan gedaan hΓ¨ πŸ™ˆ ik heb zelf ook 4 miskramen meegemaakt, dus snap je angst heel goed hoor.
  • Rapporteren
Keljen
2 maanden geleden
Ik snap je angst....ik zou wel bellen met VK of huisarts, zij kunnen je geruststelling geven middels evt een vroege echo. Stress is ook niet goed voor jou en het vruchtje...
  • Rapporteren
Jessybelle
2 maanden geleden
Oh, vreselijk. Ik heb het vooral bij mijn eerste zwangerschap gehad. Het bleef bij mij ook steeds terug komen tot het eind (ruim 40 weken) veel in het ziekenhuis gelegen omdat het op een gegeven moment de bevalling kon opwekken. Inmiddels is het een gezonde knaap van bijna 7. Ook bij mijn dochter (5 jaar) had ik in het begin steeds bloedverlies. Bij haar is het gelukkig gewoon opgehouden na een paar weekjes. En net ook een klein licht roze drupje.. Maar in het ziekenhuis toen was het bij mij uiteindelijk toch duidelijk geworden dat ik gewoon een hele gevoelige baarmoedermond heb, en dat daar gewoon heel snel kleine bloedingkjes vandaag komen (elke controle etc was het raak) Dus het is niet perse ernstig, soms hoort het nou eenmaal bij je.... . (ben ik mezelf nu ook aan het inprenten)
  • Rapporteren
Vlinder1989
2 maanden geleden
Wat vreselijk dit! Ik snap je angst volkomen! Ook ik had vandaag een beetje bruin bloedverlies na een lesje pilates. Gelukkig heb ik morgen een afspraak bij de huisarts, toch maar vragen of dit normaal is in deze fase...
  • Rapporteren
Jessybelle
2 maanden geleden
Reactie op Vlinder1989
Wat vreselijk dit! Ik snap je angst volkomen! Ook ik had vandaag een beetje bruin bloedverlies na een lesje pilates. Gelukkig heb ik morgen een afspraak bij de huisarts, toch maar vragen of dit normaal is in deze fase...
Laat je weten wat de dokter zei??
  • Rapporteren
Vlinder1989
2 maanden geleden
Reactie op Jessybelle
Laat je weten wat de dokter zei??
De huisarts gaf twee senarios, de bruine afscheiding verdwijnd en dan is er niets aan de hand. De afscheiding wordt erger en er komen bloedingen bij, dan heb ik zeer waarschijnlijk een miskraam. Ik ben nu vijf weken zwanger en ze kunnen op dit moment niets met zekerheid zeggen. Pas vanaf zes weken kunnen ze een inwendige echo doen, maar dan kunnen ze nog niet met zekerheid zeggen of er iets te zien is. Er zit niets anders op dan afwachten...
  • Rapporteren
Jessybelle
2 maanden geleden
Reactie op Vlinder1989
De huisarts gaf twee senarios, de bruine afscheiding verdwijnd en dan is er niets aan de hand. De afscheiding wordt erger en er komen bloedingen bij, dan heb ik zeer waarschijnlijk een miskraam. Ik ben nu vijf weken zwanger en ze kunnen op dit moment niets met zekerheid zeggen. Pas vanaf zes weken kunnen ze een inwendige echo doen, maar dan kunnen ze nog niet met zekerheid zeggen of er iets te zien is. Er zit niets anders op dan afwachten...
Sterkte met wachten dan maar.. Pfff
  • Rapporteren
Vlinder1989
2 maanden geleden
Reactie op Jessybelle
Sterkte met wachten dan maar.. Pfff
Lieve allemaal, ik ga deze groep verlaten Het was mis! Ik heb ontzettend veel bloedverlies op dit moment en al mijn zwangerschapssymptomen zijn weg. Ik heb ons kleine mensje verloren... Ik wens jullie een hele mooie zwangerschap 😘
  • Rapporteren
Shelbyy
2 maanden geleden
Reactie op Vlinder1989
Lieve allemaal, ik ga deze groep verlaten Het was mis! Ik heb ontzettend veel bloedverlies op dit moment en al mijn zwangerschapssymptomen zijn weg. Ik heb ons kleine mensje verloren... Ik wens jullie een hele mooie zwangerschap 😘
Ah nee dat meen je niet! Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies! Ik hoop dat je het een plekje kunt geven! Liefs
  • Rapporteren
Vlinder1989
2 maanden geleden
Reactie op Shelbyy
Ah nee dat meen je niet! Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies! Ik hoop dat je het een plekje kunt geven! Liefs
Bedankt 😘
  • Rapporteren
Wishful
2 maanden geleden
Reactie op Vlinder1989
Ach Vlinder toch, wat heftig. En wat jammer dat het niet zo heeft mogen zijn. Veel sterkte met dit verlies!
  • Rapporteren
Jessybelle
2 maanden geleden
Oh neeeee.. Heel erg veel sterkte!!!!!! Wat klote zeg!!!
  • Rapporteren
rvdp
2 maanden geleden
Reactie op Vlinder1989
Wat verschrikkelijk voor je! Sterkte😘
  • Rapporteren