7 Reacties

4 jaar geleden

Wat bedoel je met hoes en deken? Voetenzak van Jollijn zitten gaten voor de gordels, regenhoes kan je universeel halen en zo een wind/zon kap en hele hoezen zijn ook universeel van Dooky.

4 jaar geleden

Wij hebben hij babypark alles gehaald van meyco zitten ook gaten voor de gordels. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat je het niey kan verstellen. Probeer even te bellen met waar je hem gekocht hebt. Wij dachten ook dat de vulling van onze er niet uitkon. Uiteindelijk bleek dit toch waardoor onze man er weer gemakkelijk in past.

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Wat bedoel je met hoes en deken? Voetenzak van Jollijn zitten gaten voor de ...
De voetenzak van Jollein hadden we maar doordat die zo dik is passen de gordels helemaal niet meer! Ik ga eens kijken naar de hoezen van Dooky tha ks voor de tip!!

4 jaar geleden

Reactie op Wendy91

Wij hebben hij babypark alles gehaald van meyco zitten ook gaten voor de go ...
Oke! De gordels kunnen wel versteld worden door de hoofdsteun omhoog te doen omdat hij meegroeit. Maar de gordels zelf kunnen niet los versteld worden. Er hebben al heel veel mensen naar gekeken (die ervaring hebben met autostoeltjes) en niemand die ‘m versteld krijgt!

4 jaar geleden

Als ik dit filmpje op YouTube bekijk, zie je hoe de gordels groter gemaakt kunnen worden (1:14) https://youtu.be/wo5vBnxs5dQ

4 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem met onze lange baby en de nuna icon😔 er zit achter de hoofdsteun een knop om de hoofdsteun en gordels omhoog te doen maar de gordels blijven te laag. We hebben een voetenzak van jollein universeel geschikt voor 5punt gordel, maar die maakt de stoel in de breedte te krap waardoor hij alleen maar huilt in de auto 😅.. zodra de winkels weer open zijn gaan we kijken naar een autostoel die wat langer meegaat.. was ook het advies van de fysio.

4 jaar geleden

Reactie op sannah

De voetenzak van Jollein hadden we maar doordat die zo dik is passen de gor ...
Lodger heeft een handige doek voor in autostoeltjes, universeel. Hun slaapzakken kun je ook in autostoelen gebruiken