12 Reacties

2 jaar geleden

Easywalker Miley. Vouwt op tot formaat handbagage en kan mee tot 22 kilo

2 jaar geleden

Wij hebben ook de easewalker miley. Fijne buggy en erg compact

2 jaar geleden

Ik zie dat die 280 kost😳. Ik ben een student met een kleine😬. Zijn er ook goedkopere buggys die goed zijn??

2 jaar geleden

Wij vinden de Nijntje buggy van prenatal heel fijn https://www.prenatal.nl/onderweg/buggys/prenatal-buggy-nijntje-5208882.html?gclid=CjwKCAiAh_GNBhAHEiwAjOh3ZG-MbpmS6r1baFb3YbaqAenqMdqhbfKyxOeAV6hrq7LAn7O1ww2ZixoCtvEQAvD_BwE

2 jaar geleden

Reactie op Nazz-24

Ik zie dat die 280 kost😳. Ik ben een student met een kleine😬. Zijn er ook ...
Ik heb onlangs een zelfde topic aangemaakt en op advies van andere mama's een easywalker gekocht, maar dan via Marktplaats. In hoofddorp is een vrouw die ze voor 150 euro verkoopt, nieuw. Kan de buggy zeker aanraden!

2 jaar geleden

Wij hebben van Kruidvat de Hamilton. Kan niet tot heel veel qua gewicht, maar ik ben er echt enorm blij mee! Hij is enorm licht en makkelijk inklapbaar en mijn dochter vind dit geweldig om in te zitten.

2 jaar geleden

Ik heb van Kruidvat de Hamilton gekocht toen we op vakantie gingen. Heel handig en ook betaalbaar.

2 jaar geleden

Ik heb de maxi cosi lara 2 en vind hem echt een uitkomst. Heerlijk dat die zo compact wordt en met 1 hand heb je hem weer open. Hij wordt overigens een mooi vierkant pakketje ipv een lange rechthoek wat de meesten hebben. Zou even op babypark naar de video van kijken ;))👍👍

2 jaar geleden

Reactie op Nazz-24

Ik zie dat die 280 kost😳. Ik ben een student met een kleine😬. Zijn er ook ...
Topmark Jay ll super buggy

2 jaar geleden

Reactie op BaharG

Ik heb van Kruidvat de Hamilton gekocht toen we op vakantie gingen. Heel ha ...
Ik wil ook deze aanschaffen voor vakantie. Kan deze ook goed door zandpaden etc rijden?

2 jaar geleden

Reactie op mmoak

Ik wil ook deze aanschaffen voor vakantie. Kan deze ook goed door zandpaden ...
Wij hebben deze buggy ook, ik ben er erg bij mee alleen is hij niet geschikt voor zandpaden ik het bos☺️

2 jaar geleden

Maclaren echt een top ding, ook veel op marktplaats te vinden!