88 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb daar heel veel last van gehad rond dezelfde tijd ben morgen 8 weken. Nu nog af en toe als ik moe ben. Eerste echo gehad en alles in orde. Het had bij mij te maken met 't oprekken van mijn baarmoeder.

4 jaar geleden

Ik heb hier ook regelmatig last van is precies maandstondenpijn of lijkt soms darmen, maar heeft blijkbaar te maken met onze baarmoeder dat zich aanpast en klaar maakt voor een kindje.

4 jaar geleden

Hoi, Ik ben nu precies 5 weken. 13 maart heb ik mijn eerste echo Ik heb hier ook last van. Het is een combinatie van je darmen en je baarmoeder banden die aan het uitrekken zijn ! Tip: warme kruik of kessenpittenzak erop leggen dat verlicht de pijn. Zolang je geen bloedingen heb is het allemaal goed.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, net of je ongesteld moet worden af en toe... Had het ook rond die tijd. Nu 7 weken en daar geen last meer van, nu constant misselijk... 😕

4 jaar geleden

Heb precies hetzelfde! Had ook een topic geopend erover omdat ik er niks kon vinden op internet. Ben blij dat ik niet de enige ben... misschien hoort het erbij.

4 jaar geleden

Hey, heb ik ook veel last van. Ben ook 5-6weken ver. Iedere morgen vanaf ik op sta tot 1-2uur verder. En ‘s avonds voor of tijdens het slapen gaan.. heb mij ook al afgevraagd of dit normaal is en of het niets/iets van gevolg zou hebben. Heb 2 maart m’n eerste echo. Spannend!

4 jaar geleden

Ik ben 5+4 en ook af en toe krampjes. Niet heel heftig, maar wel aanwezig. Het schijnt te horen bij de groei van je baarmoeder en je darmen komen wat in de verdrukking. Zo lang je geen heftig bloedverlies hebt, denk ik dat je je weinig zorgen hoeft te maken. Het is best onzeker soms.

4 jaar geleden

Hier heb ik er ook veel last van. Ga ook regelmatig naar de wc omdat ik bang ben dat het mis is.. Maar tot nu toe gaat het nog goed. Vrijdag eerste echo!

4 jaar geleden

Wat herkenbaar allemaal!! Fijn om te lezen :) ben 6 weken zwanger nu en heb ook veel krampjes. In week 5 vooral s nachts nu gelukkig niet meer s nachts. 9 maart voor d eerste echo!

4 jaar geleden

Ik ben vijf weken en ook ik heb buikkramp. Soms lijkt het alsof je ongesteld wordt indd. Het hoort er bij denk ik en als ik het lees hebben meerdere er last van, fijn om te lezen. 9 maar de eerste echo dus hopelijk goed nieuws tot die tijd blijven we positief en indd zolang er geen bloed is, is er nog geen paniek 🤗

4 jaar geleden

Hier ook, erg veel last van krampen, krijg het dan ineens te pakken. Warm, koud, zweten, proberen te poepen, komt er bijna niets uit. Dan dagen krampen en geen stoelgang. En nu gaan mijn darmen eindelijk werken. Ik dacht eerst dat het niet goed was, zoveel krampen en pijn, maar nu een weekje later, begrijp ik de veranderingen in mijn lijf wat meer haha! Verloskundige zei: krampen kunnen komen door darmen die minder goed werken en baarmoeder die oprekt.

4 jaar geleden

Heb ik ook last van, heel herkenbaar dus! Merk dat het s avonds toeneemt en ook wel versterkt wordt door darmklachten.

4 jaar geleden

heb hier al vanaf het begin last van helaas elke dag in combi met misselijk probeer mezelf niet te gek te maken en ga ervanuit dat het erbij hoort

4 jaar geleden

Same here.... 5+2 Ik heb ook erg last van buikkrampen en het trekt ook naar mijn rug. Vnm klein beetje rozige afscheiding maar geen bloed. Ik heb het idee dat naarmate de dag vordert ze erger worden . Het maakt je idd een klein beetje ongerust

4 jaar geleden

Heb ik ook last van. 5+4 voor het eerst en de afgelopen dagen elke dag last van (nu 6+1) werd er onzeker van, maar lijkt er bij te horen. Kan niet wachten tot de eerste echo 4 maart💞

4 jaar geleden

Hier t zelfde! 5+2, maar voornamelijk baarmoeder/vaginale krampen en niet echt buikkrampen. Soms ook ineens bloedheet en erna ijskoud, volgens de VK hoort het er allemaal bij en is zorgen maken normaal maar niet nodig :) 13-03 de eerste echo super spannend dus probeer me daar op te focussen ipv op de krampen. Succes!

4 jaar geleden

Xkelley ik ben ook zwanger van een tp Cyro ik heb ook steeds buikkrampen maar dit is normaal hoor😔 dit is mijn tweede zwangerschap en had het ook bij de eerste wat leuk dat het gelukt is met ivf

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken zwanger. En heb vannacht ineens echt hele erge kramp gehad. Vandaag de hele dag al een zeurderig gevoel. Alsof ik ongesteld moet worden. Maar geen bloedverlies. Goed om te lezen dat er meer zijn die er last van hebben. Allemaal hopen op een goede echo! Die van mij is 11 maart.

4 jaar geleden

Reactie op zeynep40

Xkelley ik ben ook zwanger van een tp Cyro ik heb ook steeds buikkrampen ma ...
Oke, wel fijn om te weten dat die krampen erbij horen zodat ik weet dat ik mij geen zorgen hoef te maken.. Ik heb een tweede TP van ICSI gehad.

4 jaar geleden

Hey meiden hebben hebben jullie dat ook dan als jullie de heledag druk bezig zijn geweest je buik echt opzet? Ik ben nu 7 weken zwanger🥰