88 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Nieske

Ook zwanger na een cryo tp. 6+5 sinds gister regelmatig wat krampjes. Ik s ...
Dit is ook niet mijn 1e zwangerschap. Maar mn 3e, mijn eerste was een miskraam. Bij de 2e is gelukkig een gezond kindje geboren.. Alleen herken ik dit totaal niet bij de vorige zwangerschappen.. Bij de 2e had ik echt helemaal nergens last van. En het is precies zoals je zegt, wij hebben hier ook zo hard voor moeten vechten dat we extra bang zijn dat t verkeerd gaat bij dingen waarvan ik niet zo goed kan plaatsen wat het is. Maar, ik ben gelukkig al een stuk gerustgesteld. Niet helemaal maar dat komt wel met de eerste echo denk ik :)

4 jaar geleden

Mijn vriendin zit nu op de 7 weken en voelt ook krampen onderin haar buik, deze variëren en kunnen best naar zijn, ik weet zelf niet hoe het voelt maar maar ik merk aan haar dat deze best wel heftig kunnen zijn

4 jaar geleden

Reactie op romy0444

Hoe is het nu bij jou? Ik heb ook een klein beetje bloed verloren net..
Vandaag vk aan de telefoon gehad, bij veel helder bloed gelijk even terugbellen. De krampen horen erbij en zolang je niet tegen het plafond aan zit zei ze is er nog geen rede tot paniek. Verder gewoon afwachten, eerste echo pas bij 9 weken Hoe gaat het bij jou?

4 jaar geleden

Reactie op Mayo35

Vandaag vk aan de telefoon gehad, bij veel helder bloed gelijk even terugbe ...
Ik heb best veel helder bloed, steeds bij het plassen zie ik bloed, maar bijna niks in het maandverband , ik heb niet echt veel buikkrampen.. ik heb over twee weken een echo, dat is dan met acht weken.. ik maak me best ongerust.. hoe is het nu bij jou?

4 jaar geleden

Reactie op romy0444

Ik heb best veel helder bloed, steeds bij het plassen zie ik bloed, maar bi ...
Ik was ook zo ongerust maar bij mij was alles goed. Dus probeer gerust gesteld te blijven. Hopelijk heb je snel echo

4 jaar geleden

Reactie op lsje88

Ik was ook zo ongerust maar bij mij was alles goed. Dus probeer gerust gest ...
Dank je wel voor je bericht! Doet me goed dat het misschien niks kan zijn..

4 jaar geleden

Reactie op romy0444

Ik heb best veel helder bloed, steeds bij het plassen zie ik bloed, maar bi ...
Als je erg ongerust ben zou ik even bellen met de vk, misschien kan die je enigzins wat geruststellen. Ik heb vandaag geen bloedverlies gehad wel veel buikkrampen, zolang de combinatie heftig bloedverlies en heftige krampen uitblijft probeer ik er maar vanuit te gaan dat het goed zit.

4 jaar geleden

Reactie op Mayo35

Als je erg ongerust ben zou ik even bellen met de vk, misschien kan die je ...
Ik had vanmorgen idd de vk gebeld en die zei dat ik het even moest afwachten.. we houden hoop!!

4 jaar geleden

Dit is ook niet mijn 1e zwangerschap. Maar mn 3e, mijn eerste was een mis ...
Bij mij is het mijn eerste zwangerschap van ook een cryo tp. Ik maak me ook wel redelijk snel zorgen als ik iets voel, omdat ik dit allemaal niet ken.

4 jaar geleden

Ik heb ook buikkrampen ik ben nu 5+4 zwanger tp cyro maar ik had dit ook bij mijn dochter.. het is vervelend en eng😞

4 jaar geleden

Heb ook buikkramp en roze afscheiding .. super eng want vorig jaar een miskraam gehad . Nu maar hopen op beste over 2 weken pas naar vk😓

4 jaar geleden

Heb ook buikkramp en roze afscheiding .. super eng want vorig jaar een misk ...
Heel veel sterkte! Ik zou even bellen als ik jou was. Heb ook vorig jaar miskraam gehad en nu ook super onzeker. Als jehet niet vertrouwd dan gewoon bellen!

4 jaar geleden

Heel veel sterkte! Ik zou even bellen als ik jou was. Heb ook vorig jaar mi ...
Tnx ! Ja mischien morgen toch ff bellen idd

4 jaar geleden

Reactie op romy0444

Ik heb best veel helder bloed, steeds bij het plassen zie ik bloed, maar bi ...
Misschien een stomme vraag en overbodig maar controleer je wel waar het bloed vandaan komt. Ik heb namelijk altijd veel last van scheurtjes bij de anus en nu met de zwangerschap heb ik veel harde ontlasting. Ik heb dus ook best veel bloed ook bij alleen plassen maar ik controleer altijd met het papiertje of het van voor de of achter komt en bij mij komt het van achter. Ook omdat je namelijk zegt niks in het maandverband te hebben. En al ga ik ervan uit dat de verloskundige dit ook met je besproken heeft maar heb je geen andere klachten wat misschien wijzen op een blaasontsteking of iets anders wat de bloedingen kunnen verklaren?

4 jaar geleden

Reactie op Nieske

Misschien een stomme vraag en overbodig maar controleer je wel waar het blo ...
Hoi nieske, Het komt wel echt uit mijn vagina, dank je wel voor je reactie!

4 jaar geleden

Reactie op romy0444

Ik heb best veel helder bloed, steeds bij het plassen zie ik bloed, maar bi ...
Bloed in je urine? Zo snel mogelijk naar je huisarts. Dan heb je een gevorderde blaasontsteking. Als het niet meteen behandeld wordt, kan het gevaarlijk zijn voor je baby.

4 jaar geleden

Hoe zit het met jullie misselijkheid? En eetlust? Ik krijg bijna niks weg, toch al erg misselijk en kleine krampjes/borrelende buik. Ben bijna 6 wkn. Hebben jullie dit ook?

4 jaar geleden

Reactie op Summerwine

Hoe zit het met jullie misselijkheid? En eetlust? Ik krijg bijna niks weg, ...
Ik heb amper eetlust! Staat er een heerlijke maaltijd voor me, speciaal door mijn lief gekookt, eet ik 3 muizenhapjes. Daarnaast veel last van krampen, borrelbuik en obstipatie, gelukkig geen bloed. Ben nu 5+4 van de eerste en heb eerlijk gezegd nog geen afspraak gemaakt bij de VK, we weten het nu 5 dagen. Jullie reacties zijn al heel fijn om te lezen! Morgen maar eens een afspraak maken...

4 jaar geleden

Mocht je je echt heel erg zorgen maken hierover (wat ik ontzettend goed be ...
Toch even contact gehad met vk. Ze verwachten niks geks (heb geen bloedverlies en was 1x een heftige krampaanval). Voor de zekerheid wel checken op blaasontsteking (omdat het na het plassen was), maar vermoedelijk gewoon een krampaanval door alles wat er veranderd in de buik. Ben wel gerust gesteld, en vannacht en vandaag ook niet meer zulke krampen gehad gelukkig!

4 jaar geleden

Reactie op Summerwine

Hoe zit het met jullie misselijkheid? En eetlust? Ik krijg bijna niks weg, ...
Eetlust is wisselend bij mij (heb vaak wel honger maar nergens zin in). Niet misselijk tot nu toe (vandaag precies 6wk). Borrelende buik is heel herkenbaar. Hopelijk wordt je misselijkheid niet erger! Succes!