Buikkrampen

xkelleey
3 maanden geleden
Volgen
Hii, vraagje.. Ik ben nu ongeveer 5 a 6 weken zwanger (10 maart eerste echo) maar heb nu onderin in mijn buik krampen, weet niet of het mijn darmen zijn of wat anders.. Heeft iemand hier daar ook last van (gehad)? Of ben ik nu gewoon over bezorgd... Ben zwanger na een terug plaatsing van een cryo.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
88 reacties
annawttvnzwg
3 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Geduld is iets wat we juist nu niet hebben🤦🏻‍♀️😂 Gek word je van dat aftellen! Zo leuk dat je m ook de 13e hebt, super beniewd! Vandaag trouwens een klein beetje oudbloed verloren, in eerste instantie schrok k me wezenloos maar toen besefte ik me dat het niet helder was en dus niet erg is. Ook dat hoort er bij😵
Helder bloedverlies kan ook een geknapt vaatje zijn, als het een klein beetje is hoef je je bijna ook geen zorgen te maken. 1 op de 5 vrouwen heeft last van bloedverlies.
  • Rapporteren
Nouchjeee
3 maanden geleden
Ik heb ook regelmatig wat vage krampen en zeurende rugpijn. Vergelijkbaar met een beginnende menstruatie. De krampen nemen ook weer af, ik denk dat het gewoon van het groeien van de baarmoeder is😊
  • Rapporteren
Dootje-Do
3 maanden geleden
Reactie op Jasmijn1991
Okee probeer t uit te leggen bij elke uitademing een pijn in mijn (baarmoeder?) Helemaal onderin net boven mn ... enige wat helpt is met een kussen als een baby liggen. Het blijft pijn doen zeurende stekende pijn nu half uurtje. En bij elke uitademing word t erger. Soms ok gevoel van poepen... zown pijn in mn buik. Vandaag zown inwendige echo gehad maar kan t niet aan liggen denk. Herkent iemand dit of althans begrijpt mn uitleg🙈
Herkenbaar. Ik heb de hele dag krampen in mn buik bij navel en daar onder soort menstruatie kramp + opgeblazen gevoel. Soms steekjes. 7w zwanger
  • Rapporteren
kleinpeertje
3 maanden geleden
Heel herkenbaar, ik heb ook gedurende de dag een paar keer best heftige krampen.. alsof ik ongesteld moet worden. Ook een zeurende rugpijn. Ik merk vaak dat als ik op de wc ga zitten en me ontspan, het dan minder wordt doordat ik een hoop lucht loslaat. Had de VK gebeld en die zei dat het heel goed kan dat lucht en voedsel in je darmen je baarmoeder ‘irriteren’ waardoor die gaat reageren. En aangezien ik momenteel veel lucht vasthoud.... Zolang er geen bloed bij komt kijken is er niks aan de hand. Tips die ik kreeg was een kruikje en eventueel, als het echt niet gaat, 2 paracetamol. Hopelijk heb je hier iets aan! Bij mij helpt het wel om met een kruikje op de bank te liggen.
  • Rapporteren
Anna | Moderator
3 maanden geleden
Hier ook krampen en een continu drukkend gevoel onder in mijn buik. Alsof mijn baarmoeder laag zit. Deze week zou ik ongesteld moeten worden maar dit blijft tot nog toe uit en het kan heel goed dat mijn vorige menstruatie eigenlijk een innestelingsbloeding was (was om en nabij 3 dagen en minder pijnlijk). Ben ondanks dit nog steeds wel een beetje bang dat ik dan toch ga bloeden, elke keer als ik beneden iets nats voel of moet plassen en dan mijn buik goed voel. Maar vooralsnog niet ongesteld en hardstikke zwanger volgens alle testen die ik deed:)!
  • Rapporteren
💖iris💙
3 maanden geleden
Hier ook krampen en een continu drukkend gevoel onder in mijn buik. Alsof mijn baarmoeder laag zit. Deze week zou ik ongesteld moeten worden maar dit blijft tot nog toe uit en het kan heel goed dat mijn vorige menstruatie eigenlijk een innestelingsbloeding was (was om en nabij 3 dagen en minder pijnlijk). Ben ondanks dit nog steeds wel een beetje bang dat ik dan toch ga bloeden, elke keer als ik beneden iets nats voel of moet plassen en dan mijn buik goed voel. Maar vooralsnog niet ongesteld en hardstikke zwanger volgens alle testen die ik deed:)!
Volgens mij krijg je ook extra veel afscheiding om te beschermen. Ik was ook elke keer alert als ik iets nats voelde, maar dan was het afscheiding
  • Rapporteren
Anna | Moderator
3 maanden geleden
Reactie op 💖iris💙
Volgens mij krijg je ook extra veel afscheiding om te beschermen. Ik was ook elke keer alert als ik iets nats voelde, maar dan was het afscheiding
Afscheiding heb ik inderdaad wel. Meestal heb ik licht bloedverlies voor drie redelijk pittige menstruatiedagen, maar nu ook niet. Lijkt dus wel goed te zijn:)!
  • Rapporteren
ashxx
3 maanden geleden
Reactie op romy0444
Ik heb best veel helder bloed, steeds bij het plassen zie ik bloed, maar bijna niks in het maandverband , ik heb niet echt veel buikkrampen.. ik heb over twee weken een echo, dat is dan met acht weken.. ik maak me best ongerust.. hoe is het nu bij jou?
Ik heb hetzelfde inderdaad. Ben erg ongerust, vandaag 6 weken en 1 dag. Blijft het bloed bij jou ook ?
  • Rapporteren