88 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ook regelmatig wat vage krampen en zeurende rugpijn. Vergelijkbaar met een beginnende menstruatie. De krampen nemen ook weer af, ik denk dat het gewoon van het groeien van de baarmoeder is😊

4 jaar geleden

Okee probeer t uit te leggen bij elke uitademing een pijn in mijn (baarmoed ...
Herkenbaar. Ik heb de hele dag krampen in mn buik bij navel en daar onder soort menstruatie kramp + opgeblazen gevoel. Soms steekjes. 7w zwanger

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik heb ook gedurende de dag een paar keer best heftige krampen.. alsof ik ongesteld moet worden. Ook een zeurende rugpijn. Ik merk vaak dat als ik op de wc ga zitten en me ontspan, het dan minder wordt doordat ik een hoop lucht loslaat. Had de VK gebeld en die zei dat het heel goed kan dat lucht en voedsel in je darmen je baarmoeder ‘irriteren’ waardoor die gaat reageren. En aangezien ik momenteel veel lucht vasthoud.... Zolang er geen bloed bij komt kijken is er niks aan de hand. Tips die ik kreeg was een kruikje en eventueel, als het echt niet gaat, 2 paracetamol. Hopelijk heb je hier iets aan! Bij mij helpt het wel om met een kruikje op de bank te liggen.

4 jaar geleden

Hier ook krampen en een continu drukkend gevoel onder in mijn buik. Alsof mijn baarmoeder laag zit. Deze week zou ik ongesteld moeten worden maar dit blijft tot nog toe uit en het kan heel goed dat mijn vorige menstruatie eigenlijk een innestelingsbloeding was (was om en nabij 3 dagen en minder pijnlijk). Ben ondanks dit nog steeds wel een beetje bang dat ik dan toch ga bloeden, elke keer als ik beneden iets nats voel of moet plassen en dan mijn buik goed voel. Maar vooralsnog niet ongesteld en hardstikke zwanger volgens alle testen die ik deed:)!

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Hier ook krampen en een continu drukkend gevoel onder in mijn buik. Alsof m ...
Volgens mij krijg je ook extra veel afscheiding om te beschermen. Ik was ook elke keer alert als ik iets nats voelde, maar dan was het afscheiding

4 jaar geleden

Reactie op 💖iris💙

Volgens mij krijg je ook extra veel afscheiding om te beschermen. Ik was oo ...
Afscheiding heb ik inderdaad wel. Meestal heb ik licht bloedverlies voor drie redelijk pittige menstruatiedagen, maar nu ook niet. Lijkt dus wel goed te zijn:)!

4 jaar geleden

Reactie op romy0444

Ik heb best veel helder bloed, steeds bij het plassen zie ik bloed, maar bi ...
Ik heb hetzelfde inderdaad. Ben erg ongerust, vandaag 6 weken en 1 dag. Blijft het bloed bij jou ook ?