21 Reacties

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Heb ook bijna de hele dag buikpijn en net ook steken. En ook veel diarree helaas

4 jaar geleden

toevallig heb ik dat ook sinds het begin van de zwangerschap. Ik ben nu 11 weken. Weet iemand hier meer over?

4 jaar geleden

Hier ook! Nu 11 weken en 4 dagen zwanger en heb ook pijn in mn buik en richting mn liezen. Heeft er toch mee te maken dat je baarmoeder groeit. Je baarmoeder zit aan je banden vast dus dat is de pijn die je voelt!

4 jaar geleden

Ja hoor, bij mij ook! Ik ben morgen 12 weken en ook steken door m’n buik dat soms zelfs door gaat (sorry) naar m’n vagina. Heel erg pijnlijk!

4 jaar geleden

Ik heb in begin de buikpijn gehad en nu af en toe nog. Heeft te maken met baarmoeder dat uitzet. Bekken weet ik niet maar als het blijft en door gaat naar rug en benen kan het bekkeninstabiliteit zijn (is daarvoor niet zo, ik ben nog altijd geen dokter).

4 jaar geleden

Ik heb daar ook heel erg last van, 3 zwangerschap. (Bij de eerste 2, was het veel minder) Schijnt dat het gewoon banden pijn is.. door de groei van de baarmoeder..

4 jaar geleden

Gisteren heel de dag last gehad van steken aan de linkerkant. Hoe ik me ook draaide of keerde, niks hielp. Hiervoor nog niet gehad.

4 jaar geleden

Ja hoor, bij mij ook! Ik ben morgen 12 weken en ook steken door m’n buik da ...
Ja, alsof er gewichten aan je vagina hangen.. 😅

4 jaar geleden

Dit schijnt heel normaal te zijn. Banden pijn en steken. Er groeit een baby in je buik, dus dit is echt volkomen normaal. Zolang het niet overgaat op pijnlijke krampen en bloedverlies. Dan wel even aan de bel trekken. Ik wens jullie een mooie zwangerschap

4 jaar geleden

Reactie op Sousia

Dit schijnt heel normaal te zijn. Banden pijn en steken. Er groeit een baby ...
Lief! Jij ook een mooie zwangerschap

4 jaar geleden

Mijn advies ga naar een goede bekkentherapeut. Het kan zeker te maken hebben met je banden en de baarmoeder die groeit. Zo'n therapeut kan je goede tips en oefeningen geven. Heb ik bij de eerste gedaan en nu bij de tweede ook. Ben nu 11 weken zwanger. Heb bij de eerste tot 40 weken actief kunnen zijn.

4 jaar geleden

Hier vooral aan het begin, tussen de 4 en 7 weken, erg veel bandenpijn gehad (voelde als heftige menstruatiepijn). Nu ben ik 11 weken en komt het af en toe in mindere mate terug. Schijnt vrij normaal te zijn

4 jaar geleden

Reactie op Ammerd

Gisteren heel de dag last gehad van steken aan de linkerkant. Hoe ik me ook ...
Dit kan ook nog door je darmen komen. Aan de linkerkant loopt de dikke darm, als je last hebt van obstipatie doet die dus ook nog lekker mee met de buikkrampen/steken show. 😉

4 jaar geleden

Reactie op Daantye

Dit kan ook nog door je darmen komen. Aan de linkerkant loopt de dikke darm ...
Oh dat is dat dus! 😂

4 jaar geleden

Ja! Ben momenteel 9w+2 en heb ook vanaf het begin al “bandenpijn”. De ene dag/week erger dan de andere maar zeker tot op heden nog wel dagelijks! Het is soms een vervelend gevoel maar ik vind het tegelijkertijd ook wel prettig, voelt als bevestiging dat de kleine lekker aan t groeien is en dat stelt me gerust 💓

4 jaar geleden

Ja ik had het bij mn eerste vanaf 6 weken en nu bij deze ben nu 8w ook al. Mn bekken scheuren uit elkaar, of nja zo voelt t

4 jaar geleden

Hier ook buikpijn maar vooral rechts onder in de buik. Halve nacht van wakker gelegen.. ook vaak onder me navel pijn in de buik.. Maja ben vandaag 9.3 dus hoop maar op bandenpijn maar ben bang voor dat het een miskraam word

4 jaar geleden

Reactie op Daan_ding

Hier ook buikpijn maar vooral rechts onder in de buik. Halve nacht van wakk ...
Beste Daan, Ook ik heb hier last van. Eerst bij 8 wkn en nu weer bij 11. Klik even op de link zodat je wat gerustgesteld wordt 😉 https://verloskundige-doevendans.nl/veelgestelde_vragen/bandenpijn/

4 jaar geleden

Reactie op MarinaF1985

Beste Daan, Ook ik heb hier last van. Eerst bij 8 wkn en nu weer bij 11. K ...
Net de site gelezen en erg fijne site zelf snapte ik er niet veel van ben ook nog maar minder jarig en ben blij dat daar alles duidelijk uitgelegd in staat want nu snap ik het eindelijk

4 jaar geleden

Schijnt normaal te zijn. Er is verandering in je buik.(darmen). Dus diarree is ook normaal. Als het maar niet enkele dagen aanhoud. Dan wel even na vragen bij je verloskundige