Hoi allemaal,
Ik ben ten einde raad dus dacht ik kan het hier wel eens vragen.. ik ben een moeder van 28 jaar en heb 3 leuke kindjes. De jongste is een half jaar. Ik heb een snelle bevalling gehad (lees uur vanaf 1e wee tot geboorte) en de baby zat vast met schouder tijdens het persen omgedraaid handen en voeten en met hulp van vk en geperst voor mn leven eruit gekomen)
Een aantal maanden geleden begon de ellende, overgeven en maagpijn vaak.. met een vieze zwavellucht. Erg naar maar gebeurde echt 3x in de maand. Toen steeds wat vaker, ook vaak diarree met slijm. Nu sinds een paar weken erg moe, vaak buikpijn rondom navel of darmen, ontlasting met slijm, altijd rommelende darmen, en vaak maagpijn en misselijk. Herkend misschien iemand dit? Geen idee waar het mee te maken heeft maar ik ben moe en radeloos. Ik wil een leuke mama zijn voor mijn kids maar altijd ziek zijn is niet fijn.
De huisarts heeft al bloed geprikt, ontlasting onderzoek wijst geen parasieten uit, calprotectine was 53
Ik heb al omeprazol en pantoprazol geprobeerd maar krijg ik mee darmklachten van, eet lactosevrij maar ook dat geeft geen verschil.
Iemand ervaring of tips??
Dankjewel alvast! Liefs!