10 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben zo'n blauwe schelp met een zak speelzand, hierbij heb ik bij de kringloop allemaal lepels, kannetjes en bakjes gekocht. Ze kan tijden zoet zijn met het scheppen en overgieten van zand. Ik wil de zandbak nog wel verderop in de tuin hebben, nu probeert ze ook wel eens een schep zand mee naar binnen te nemen en met het mooie weer staat de deur steeds vaker open. Verder zijn een bal en de trampoline hier ook een hit
2 jaar geleden
Hier krijgen de planten een overdosis aan water, want het gietertje is favoriet. Maar ook (naast de zandbak), stoepkrijt, kleine ballen, auto's, bellenblaas, dingen in en uit een emmer halen (zoals de wasknijpers) en de konijnen eten geven/ze achterna zitten.
Laatst ook samen zaadjes geplant, elke dag water geven, inmiddels weer overgeplant naar een grotere bak etc. Vindt ze ook erg leuk.
2 jaar geleden
Wij hebben een speelhuisje in de tuin staan (gekocht via marktplaats), dit is echt een hit. Erin, eruit, ramen en deurtjes open en dicht.
Ook een schelp met zand (action), een opblaas bal en kleine bal, plastic loopfiets (€10,- intertoys) of houten loopbakfiets (staat normaal binnen). Een schommel en een plastic kinderstoeltje (big bazar). De buggy met pop mee naar buiten vind ze ook erg leuk.
Stoepkrijten doen we vaak in de voortuin.
2 jaar geleden
Reactie op DeniseFamke
Wij hebben zo'n blauwe schelp met een zak speelzand, hierbij heb ik bij de ...
Een trampoline? Ik las ergens dat dat pas mocht vanaf 4 jaar ivm de broosheid van de botten en dat de spieren nog niet goed ontwikkeld zijn om de “klappen” op te vangen.
Wat voor trampoline heb je dan?