9 Reacties

2 jaar geleden

Ik kan ons zoontje bijna niet binnen houden. Loopwagen staat buiten, niet meer nodig maar vindt hij soms leuk, fietsje, loopauto, bal, glijbaan en ga nog schelp halen (zandbak/zwembad)

2 jaar geleden

We hebben een hobbelpaard in de tuin, onze meid vind 'm geweldig! Ze hinnikt zelfs als ze erop zit🤣 is van Little Tikes. Makkelijk schoon te houden ook, ideaal!!

2 jaar geleden

glijbaan kan prima! Gewoon erbij blijven, die van ons klimt nu zelfs trap op op de hoge glijbaan voor, gewoon erachter staan en duidelijk zijn dat ze haan zitten voor ze glijden anders worden ze gelanceerd 😂 verder fietsje loopautp of bal, is die hier ook echt gek op!

2 jaar geleden

Zo'n schelp en dan een zak speelzand erin. Wat schepjes en mijn dochter vind het heerlijk. De andere helft kan je nog gebruiken in de zomer met water erin.

2 jaar geleden

Mijn zoon wil ook het liefst de hele dag buiten zijn. Ik heb een zandbak voor hem in de tuin gemaakt. En verder een kruiwagentje. Hij loopt hier de hele tijd heen en weer en zoekt van alles op en komt me dat dan brengen. En gek genoeg wil hij ook steeds wel even in de zandbak spelen

2 jaar geleden

Wij zetten het groene huis met kruiptunnel van Ikea altijd buiten, verder wel een emmer en schepje enzo gekocht maar daar doet ze nog niet zo veel mee.

2 jaar geleden

Wij hier ook heerlijk in de tuin. Hij heeft een schelp zandbak, als je de ruimte heb zou ik wel een grotere nemen. Die gaat er bij ons komen. Verder nu een speelhuisje van zijn nichtje en een loopfiets. Een bal, de tuintafel of andere dingen blijven ook leuk. Of op eem picknickkleed met zijn duplo spelen.

2 jaar geleden

Heerlijk toch! Onze dame roept al bij de eerste minuut dat we beneden zijn, dat ze naar buiten wilt. Ze vind het geweldig in de achtertuin, of een blokje om lopen. Wij hebben een speelhuisje, dit vind ze geweldig. Erin, eruit, raampjes open en dicht. Bal erin gooien, eruit halen. Beste aankoop voor 30 euro ooit (gekocht via marktplaats). Ook hebben we een schommel van smoby staan, dit vind ze voor 1 minuut leuk🤣 (zitten 4 poten aan, zie je niet op de foto). Ook een schelpen zandbak, pas 1x gebruikt en de gooide al het zand eruit haha. Verder nemen we de poppenwagen of loopfiets wel eens mee de achtertuin in.

2 jaar geleden

Wat wij zoal in de tuin hebben: - Loopfiets/auto. Genoeg keuze bij de kringloop - houten speelhuisje met keukentje, gereedschap, verrekijker, stuur, glijbaan, etc.. - bellenblaas, ballen, kleine hoepels, foamtegels, pop met buggy - nep Duplo - speeltentje Speelgoed wat voor buiten is blijft ook buiten. Maar het allermooiste is de zand- en watertafel. Opa heeft een grote lage houten tafel gemaakt met daarin 4 bakken van Ikea. Zand, water, bakjes, auto’s, dieren en spelen maar! Staat ook op wielen dus makkelijk te verplaatsen en op te ruimen.