8 Reacties

2 jaar geleden

Er zijn afwasbare krijtjes die niet afgeven op de handen Een houten "mes" om mee te helpen in de keuken. De ikea heeft een schoolbord op poten. De ene kant schoolbord met krijtjes, de andere kant whiteboard met stiften en je kan er een rol papier bij doen voor te kleuren. (Ikea)keukentje. 2de hands want 90 euro voor een nieuwe, doeiii

2 jaar geleden

Naast leesboeken en een Montessori regenboog blokken staat dit op het lijstje voor mijn kind.

2 jaar geleden

Ons meisje is gek op poppen dus ik zat zelf te denken aan een ledikantje/maxi cosi/kinderwagen voor de pop

2 jaar geleden

Reactie op Annelies Stolker

Ons meisje is gek op poppen dus ik zat zelf te denken aan een ledikantje/ma ...
Hier al kinderwagen van grote zus en baby annabel! Zeer favoriet bij onze 2 jarige!

2 jaar geleden

Ons zoontje is erg gek op zoek boeken (bijv het bijzondere bos van beer, en het boek Nederland van Charlotte Dematons)

2 jaar geleden

Ik heb wat knutselspullen gevraagd met het oog op de regenachtige dagen! Kinetisch zand bv. Oh en regenlaarzen zijn ook een leuk cadeau bedenk ik me nu!

2 jaar geleden

- Insteekmozaïek - Magnetisch tekenbord - Mijn eerste spellen van Haba - Grote rijgkralen - Playmobil 1.2.3 (speciaal vanaf 1,5 jaar) - Klei met gereedschapjes - Electro wonderpen - Zoekboek - Speeltentje - Treinbaan (ikea of lidl heeft leuke houten) - Snijfruit - 'Kook' spullen - Pop of accessoires voor de pop - Speelgoedkassa - Glijbaan voor in de tuin? - Dreumes/peuterstoeltje of fauteuil om lekker zelf in te zitten Praktisch: - Ielm pak - regenlaarzen - leuke pyjama's Succes!

2 jaar geleden

Een praktische dekbedhoezen. Slipstop schoentjes