Moeders, waar spelen jullie meiden of jongens nou echt heel graag mee?
Hier speelt mijn dochter het liefste buiten, maar heeft ook echt alles al voor buiten.
Voor binnen ook een hele hoop, maar ze speelt zo weinig met haar speelgoed.
Wat is nou iets waarvan je denkt, ja dit was echt de perfecte aankoop!
Hier was dat een ijssalon, daar speelt ze super veel mee, maarja, geven over 2 weken een gezamenlijk verjaardag feest, dus weer lijstjes aanvullen🙈
Aub geen jaar abonnement op iets, hebben binnenkort een gezin met 4 kids en dat is echt niet te betalen voor allemaal 😅
Een pop met een buggy. Hier lopen beide meisjes er de hele dag mee. Inclusief een paar luiers om de baby te verschonen. Flesje melk er bij. Hele dag zoet haha!
Buggy hebben wij van de vrijmarkt. En de flesjes melk van de action. 80ct volgens mij. Luiers voor de poppen haal ik bij de kruidvat. Maatje 0 of 1. Vaak in de aanbieding voor een paar euro.
Ja, ze heeft hier al 4 poppen zelfs haha, bij haar eerste verjaardag heeft ze er 3 gekregen 🙈 met buggy ook. Baby born had ze nog van mij gehad.
Helaas ook geen hele grote hit hier.
Loopfiets voor binnen? Houten snijfruit/groente?
Waskrijtjes? Pianomat is h ...
Loopfiets is bij ons voor buiten, vind ik het binnen niet geschikt voor hier. De rest heeft ze al of gehad haha maar dat fruit etc is idd ook erg in trek hier
Klei, knutselen (en vooral knippen en plakken), camper van Peppa Pig, rollenspellen zoals dokterstas / Melissa and Doug dierenarts set, spelletjes zoals memory, krokodil met kiespijn, domino, UNO. ☺️