7 Reacties

5 maanden geleden

Een pop met een buggy. Hier lopen beide meisjes er de hele dag mee. Inclusief een paar luiers om de baby te verschonen. Flesje melk er bij. Hele dag zoet haha! Buggy hebben wij van de vrijmarkt. En de flesjes melk van de action. 80ct volgens mij. Luiers voor de poppen haal ik bij de kruidvat. Maatje 0 of 1. Vaak in de aanbieding voor een paar euro.

5 maanden geleden

Ja, ze heeft hier al 4 poppen zelfs haha, bij haar eerste verjaardag heeft ze er 3 gekregen 🙈 met buggy ook. Baby born had ze nog van mij gehad. Helaas ook geen hele grote hit hier.

5 maanden geleden

Hier ook een echt buitenkind (jongen), maar binnen speelt ie dagelijks met connetix, grapat en stapelstein.

5 maanden geleden

Loopfiets voor binnen? Houten snijfruit/groente? Waskrijtjes? Pianomat is hier ook nog in trek.

5 maanden geleden

Reactie op Dadayla

Loopfiets voor binnen? Houten snijfruit/groente? Waskrijtjes? Pianomat is h ...
Loopfiets is bij ons voor buiten, vind ik het binnen niet geschikt voor hier. De rest heeft ze al of gehad haha maar dat fruit etc is idd ook erg in trek hier

5 maanden geleden

Reactie op Lynn82

Hier ook een echt buitenkind (jongen), maar binnen speelt ie dagelijks met ...
Die laatste 2 kende ik nog niet! Meteen even gegoogled en ziet er wel leuk uit ja! Ga mij daar in verdiepen bedankt!

5 maanden geleden

Klei, knutselen (en vooral knippen en plakken), camper van Peppa Pig, rollenspellen zoals dokterstas / Melissa and Doug dierenarts set, spelletjes zoals memory, krokodil met kiespijn, domino, UNO. ☺️